Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Rush (juonittelupeli)

+21
Stamos
Wendre
Tiffany.
avain
Pum
Korppi
Horacle
Tuli-Tikku
Marple
Shannon
Lara
marve
Nyks
Kitara
Arthuro
Katherine
annika6
ama-fiona
OmenanKara
Tiinuskah
Admin
25 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Rush (juonittelupeli) Empty Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 10, 2012 5:57 am

Admin


Admin

RUSH

Jani-Petteri "neropatti"
Olet neropatti ja sen takia ehkä vähän muiden syrjimä. Sinusta on kuitenkin paljon hyötyä muille ihmisille, sillä älykkyytesi on niin lujissa mittasuhteissa, että pystyt arvioimaan yhden ihmisen yössä, jolloin saat tietää millaisia hänen aikeensa ovat, sekä tietysti onko hän pahis vai hyvis. Haittaakse?

Kari Köli Rautiainen "varjelija"
Olet ammatiltasi varamies, siitähän sinulle maksetaan. Nyt sait kuitenkin vielä rahakkaamman keikan, kun kuulit mitä junassa tapahtuu. Sinulle maksetaan roima palkkasumma siitä, että suojelet yhtä henkilöä yössä pahisten pimeiltä voimilta. Itseäsi et voi suojella, ja tietysti on olemassa riski että suojelet vahingossa pahista, mutta ei puhuta siitä!

Hieno Ålhgren läpättäjä
Hieno osaa todella puhua itsensä pulaan. Hän läpättelee tosiaan mitä sattuu, eikä se ole hänelle ollenkaan eduksi. Jos Jani-Petteri arvioi Hienon, näkee hän tämän pahispomona aiempien läpätysten takia. Ehkä Hienon pitäisi hieman hillitä puhetulvaansa? Se voisi olla etu.

Leena Hefner os. Herppeenluoma Juorukello
Olit niin humalassa, ja niii-iin fiksu! Leena tunkee nokkansa joka paikkaan niin pahasti että päällekarkaussyytekkin uhkaa, ja nythän kävi niin, että hän pystyy arvioimaan pelin aikana yhden henkilön. Toisin kuin Jani-Petteri, Leena ei ole tarpeeksi fiksu pitämään tietoja sisällään, ja siksi hän paljastaa ne heti saatuaan kuulla asiasta. Onhan muidenkin kuultava niin mehukkaat juorut!

Yossu ja Ycä pariskunta
Yossu ja Ycä ovat seurustelleet jo pitkään, ja siksi, valeasuista huolimatta, he tietävät toisensa viattomiksi. Yossu ja Ycä kykenevät kommunikoimaan keskenään pelin ulkopuolellakin, spekuloimaan ja muuta. Just dingel about it!

Piia Potka umpihullu
Piia Potka ei oikein käsitä näitä meneillään olevia tapahtumia, on hän sen verran erikoinen tapaus. Kuitenkin, osaa hän puolustautua lihakirveineen ja keittiöveitsineen. Jos Piia lynkataan tai surmataan yöllä, vie hän yhden henkilön mukanaan. Mitä laitetaan?

Sulo pelottelija
Sulo on mörköopiston opiskelija, joka oli matkustamassa junalla takaisin opintojensa pariin. Tietysti ärtyneenä hän haluaa saada junan pian takaisin liikkeelle, ja haluaa tehdä osansa. Joka päivä Sulo yllyttää yhden henkilön äänestämään jotakuta toista, haluamaansa henkilöä.

Loput ovat tavallisia hyviksiä.

3.osapuoli

3.osapuoli suorittaa pelin aikana omaa, huippusalaista tehtäväänsä. Jos hän saa sen tehtyä, poistuu hän pelistä hyvin mielin, eikä hänen tarvitse enää osallistua siihen.

Pahikset

Usko Eevertti Luttinen pääpahis
Mielestäsi on hävytöntä saastuttaa maastoa matkustamalla junalla! Menisivätpä ne pakanat kävellen. Koska julistustyö ei auta, otit kovemmat otteet käyttöön. Kaappasit junan, ja liityit naamioituneiden joukkoon. Tätä aiemmin olit vielä kerännyt puolellesi joukon samaan malliin ajattelevia. Et haluaisi tehdä tätä, sillä se ei vastaa moraaliasi, mutta ainut keino nyt on näyttää miten käy saastuttajien.

Muita pahiksia ovat leipuri Marja Tyrni , rakennusmestari ja apostolinkyytiläinen Timo Harjakainen sekä luonnon raikkautta rakastava Munamies.

https://mummonhillot.palstani.com

2Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 12:12 am

Admin


Admin

1.päivä

Juna kolisteli rauhallisesti eteenpäin toukokuun auringossa. Suurin osa ihmisistä oli kokoontuneina ravintovaunuun nauttimaan aamiaista, tietoisina siitä että jo illalla he olisivat perillä päänmääärässään. Tunnelma oli hilpeä ja ystävällismielinen. Juuri kaikkein iloisimalla hetkellä juna hidasti vauhtiaan ja pysähtyi. Ihmiset tuijottivat kauhistuneena, kuinka junaan nousi neljä erikoisen näköistä hyypiötä - edellä kulki vaaleahiuksinen, silmälasipäinen ja viiksekäs violettiin pikkutakkiin pukeutunut mies, jonka kädessä oli pistooli. Hänen perässään seurasi rempseän näköinen eläkeläisnainen, rakennusmestari jolla oli kädessään taltta ja toisessa viila, ja perää piti pieni munamies.

Mitä tämä tarkoitti? Pian kuitenkin selkeytyi, että juna oli kaapattu. Kaikille matkustajille puettiin naamiaisasut - ja he sopivat lynkkaavansa aina yhden päivässä, kiskomalla sen yhden vaatteet pois. Parempaan he eivät nyt pystyisi.

https://mummonhillot.palstani.com

3Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 12:15 am

Tiinuskah



Noniin, olen mukana! Koska peli on vasta näin alussa, en viitsi vielä ryhtyä syyttelemään ketään. Pitää odotella että tilanne vähän etenee ja katsoa, nouseeko joku syyllisvaihtoehtona ylitse muiden. Ja ainiin, pelkään vähän että nyt joku tulee syyllistämään minua pelin aloittamisesta, mutta se on sitten ihan vain oma häpeä, sen voin teille sanoa :p Hysteria - juonarissakin pelin aloittaja oli hyvis, joten toivottavasti ette takerru tähän seikkaan. Aion varmasti äänestää ensimmäisellä kierroksella, mutta en tiedä ketä.

4Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 12:20 am

OmenanKara



Ei huolta Tiinuska, itse en ainakaan epäile sinua, enkä ikinä epäilisi ketään noin tyhmän syyn takia. Uskon että vain pahiksemme takertuvat tuollaisiin pikkuseikkoihin ja tekevät kärpäsestä härkäsen. Noniin, itse aion ainakin olla todella aktiivinen ja toivon sitä myös muilta, ettei käy kuten viime pelissä ja pahikset voittavat sillä että he ovat pystyneet sulautua hiljaiseen massaan. Se oli ikävä takaisku ^^

Tuijotin epäuskoisena ympärilleni ravintolavaunussa. Olin pudottanut haarukan ja veitsen käsistäni, ja korvissani kohisi. Mitä tämä tarkoitti? Miksi he olivat tunkeutuneet tänne?

5Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 12:23 am

ama-fiona



Hei, olen myös mukana. En keksi vielä oikein sanottavaa ja nytkin halusin vain ilmoittaa että olen hereillä. Ilman pohjaa on tosi vaikea aloittaa, mutta yritän saada nyt kuitenkin aikaan jotain. Aion äänestää joka kierros, ettei tule epäselvyyksiä. Äänestän sitä ketä itse epäilen enkä massassa (ellei se ketä epäilen ole massaäänestyksen uhri). Toivottavasti opimme niistä virheistä mitkä teimem Hysteriassa. Ehkä ihmiset osaavat nyt ajatella laajemmin, ainakin toivon niin.

Olin puoliksi pöydän alla, pelkäsin niin pahasti että viholliset iskisisvät silmänsä juuri minuun... Pian kuitenkin kiirehdin omaan vaunuosastooni, ainoaan paikkaan joka tuntui turvalliselta.

6Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 12:27 am

annika6



Ei ole vielä tosiaankaan paljoa sanottavaa eikä pohdittavaa. Toivottavasti kaikki saavat kyhättyä tälläisen ilmoitusviestin hereilläolostaan, melkein kaikkihan ovat vielä nukuksissa, mikä on kyllä ymmärettävää koska peli on vasta alussa ja tämä on nytkin tälläistä jaarittelua, ja...
No, en keksi oikeastaan enempää. Viestin tarkoitus tuli selväksi eli hereillä ollaan.

Jatkoin syömistä, mutta päässäni pyöri tuhansia ajatuksia... Juna oli kaapattu, ei tämä voinut olla mahdollista.

7Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 12:31 am

Katherine



Hei, olen ehdottomasti hereillä myös! Nyt alkaa tuntua jo jännittävältä, vaikka viestit ovatkin olleet kaavamaisia. Ensimmäisen yön jälkeen ehkä pystymme paremmin arvioimaan kuka on vihollinen, surullinen fakta on se että tänään todennäköisesti lynkataan viaton, ja sille ei oikeastaan mitään voi. No, on kuitenkin aika aloittaa peli kunnolla, mutta muuta sanottavaa ei omalta osaltani ole.
Katselin vaunuosastoni ikkunasta maaseutua, niitä loputtomia niittyjä ja aurinkoa, joka paistoi taivaalla. Henkeäni ahdisti. En saanut henkeä kunnolla!

8Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 12:33 am

Arthuro



Olen hereillä, sen vain ilmoitin. Muut ovat jo sanoneet kaiken sanottavan siitä ettei syyttely vielä auta, itsekkään en epäile ketään vielä puhuneista, kiitos, palaan asiaan myöhemmin.

9Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 12:37 am

Kitara



Hei. Oma taktiikkani on se, että epäilen kaikkia laajasti, teen listauksia pelaajista, ja arvioin epäiltäväni niiden perusteella. Olen tarkkana, ja ennenkuin syytän ketään, tutkin perusteellisesti hänen pelihistoriansa. Kerron kaikki ajatukseni avoimesti muille pelaajille.

10Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 2:03 am

ama-fiona



Jos muuten epäilee jonkun olevan erikoishahmo kuten neropatti tai turvamies, ei kannata huudella siitä, sillä kuten varmaankin tajuatte, niin se helpottaa vihollisten urakkaa, jos osutte oikeaan ja he saavat hyviksille tärkeimmät henkilöt hengiltä. Jotkut asiat voi pitää sisällään, muita epäilyksiä en kiellä kertomasta. Selviämme varmasti pitemmälle neropatin ja turvamiehen avulla. Ja onhan meillä myös juorukello, josta voi olla paljonkin hyötyä.

11Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 2:06 am

Nyks



Olen hereillä ja komppaan ehdottomasti kaikkia tähän mennessä puhuneita, niin fiksua asiaa on tullut esiin. Erikoishahmoepäilyjä ei tosiaan kannata tuoda esiin, koska ne tuottavat meille vain hallaa. Myös listaukset ovat fiksu ratkaisu, sillä ne auttavat avaratamaan ajattelumaailmaansa. No, enempää en vielä sano, odotan että tulee jotain mihin tarttua!

12Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 2:08 am

Kitara



Olen alkanut epäilemään Arthuroa. Siinä missä muut kertoilivat hieman taktiikoistaan ja aikomuksistaan, komppaili hän muita ja kirjoitti lyhyen ja aika turhan viestin. Ja myös OmenanKaraa epäilen vähän, koska hän vaikuttaa fiksulta ollakseen vihollinen, ja ei aivan aloittanut mutta oli kuvioissa jo toisena, eli saattaa siten uskoa välttävänsä epäillyt. Epäilen kuitenkin enemmän Arthuroa.

13Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 2:16 am

ama-fiona



Luin Kitaran viestin vähän epäuskoisena. Miksi lähdit tuolle linjalle? Et epäillyt minua, mutta haluan silti vähän kommentoida sitä, miten asiattomasti syyttelit muita ihmisiä.

Siinä missä muut kertoilivat hieman taktiikoistaan ja aikomuksistaan, komppaili hän muita ja kirjoitti lyhyen ja aika turhan viestin.

Kaikki tähän mennessä tulleet viestit ovat olleet turhia. Moni muukin on vain komppailut muita, ei se ole pelkästään Arthuron ansio. He vain ovat saaneet aikaan pidemmän viestin. Itse en epäilisi ketään viestien pituuden perusteella. Kun vain odotat, niin järkevimpiäkin epäilysperusteita löytyy.

Ja myös OmenanKaraa epäilen vähän, koska hän vaikuttaa fiksulta ollakseen vihollinen, ja ei aivan aloittanut mutta oli kuvioissa jo toisena, eli saattaa siten uskoa välttävänsä epäillyt.

Tuokin on aika typerä syy epäillä. Miksi ylipäänsä haluat repiä epäilyksiä kaikesta mahdollisesta tässä vaiheessa peliä? Minusta sinun pitäisi nyt rauhoittua.

14Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 2:23 am

Kitara



Mutta muut ovat sentään hankkineet viesteihinsä fiksusti sisältöä! Arthuro taas ei. Ja aika outoa miten riensit puolustamaan häntä. Oletko vain lähimmäisrakas vai onko tässä takana jotain muutakin? Minusta tuntuu että saattaa olla. Siksi epäilenkin nyt ama-fionaa, ja koska hän saattaakin olla syyllinen, äänestän häntä.
++ ama-fiona

15Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 2:31 am

marve



Eripura alkaa jo näkyä... No, itse kerron hieman taktiikastani. Aion toimia rauhallisesti menemättä liiemmin paniikkiin, vaikka tilanne näyttäisi huonolta. Ja tämä riita viestii jo siitä, että tilanne on kääntymässä vähän huonoksi.

16Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 3:47 am

ama-fiona



Kitara, toimit nyt aika hätiköiden, koska äänessäsi ei ollut mitään järkeä ja käänsit yhtäkkiä epäilyksesi minuun. Minä puolustin noita kahta, siksi koska sinun syytöksesi olivat järjettömiä ja typeriä. Ja ne muuttuvat yhä mielettömämmiksi. En epäile sinua, uskoisin pahisten toimien olevan fiksumpia.

17Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 3:49 am

Kitara



Tarkoitukseni ei ole loukata ketään äänestykselläni, mutta näen nyt vain nämä asiat niin epäilyttävinä, ettei voi mitään. Jokaisella on oma taktiikkaansa, ja havainnolistin hiukan omaani... Toivon ettet ota tätä henkilökohtaisesti, mutta puheesi eivät saaneet minua muuttamaan mieltäni.

18Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 3:54 am

Arthuro



Hmm. Kitara. Vastaisitko pariin kysymykseen, ne helpottaisivat huomattavasti arviointiasi, koska haluan ajatella kaikista laajasti. Koska sinun toimesi ovat olleet kaikista radikalimmat, kysyn nyt sinulta.

1) Ovatko syysi epäillä minua oikeasti mielestäsi fiksut, oletko tutkinut aihetta huolella, ja miksi näin radikaali lähestymistapa, kun muut ovat vielä olleet suhteellisen rauhallisia?

2) Miksi vaihdoit yllättäen kohteesi ama-fionaan?

Niin ja jotta et unohtaisi vastata, niin laitan ääneni sinulle ainakin kunnes olet puhunut.
++ Kitara

19Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 3:56 am

Lara



Olen myös hereillä. Minua ihmetytti Kitaran radikaali toiminta, mutta en usko silti että hän olisi pahis. En tiedä miksi, mutta hän ei sellaiselta vaikuta. Olen miettinyt sopivaa taktiikkaa, mutta en aio paljastaa ässiä hihoistani, koska muuten menisi tylsäksi, kaikilla pitää olla jotain salaisuuksia. Minulla on muutama keino pahiksia varten, joita aion hyvin pian heihin kokeilla.

20Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 4:00 am

Kitara



1) Ovatko syysi epäillä minua oikeasti mielestäsi fiksut, oletko tutkinut aihetta huolella, ja miksi näin radikaali lähestymistapa, kun muut ovat vielä olleet suhteellisen rauhallisia?

Minulla on oma tyylini, ja mietin kyllä syyni epäillä sinua tarkkaan. Radikaali tapa auttaa varmasti meitä enemmän kuin hyssyttely ja voivottelu. Viime pelin virhe oli se että kaikki olivat liian rauhallisia, joten en aio toistaa niitä virheitä.

2) Miksi vaihdoit yllättäen kohteesi ama-fionaan?

Vastakysymys, miksi en olisi vaihtanut? Ehkä hän riensi puolustamaan pahiskaveriaan, kuka tietää. En luota häneen ainakaan täysin ja mielestäni se on tarpeeksi hyvä syy antaa ääni.

Kysymyksesi olivat muuten aika teennäisiä.

21Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 4:03 am

Arthuro



Miten niin teennäisiä? Ajattelen vain laajasti ihmisiä, ja esitän varmasti muillekkin jota epäillään, samoja kysymyksiä. Vastasitkin ihan hyvin, mutta paljon jäi silti auki. Vastakysymykseesi voin sanoa sen, että ama-fiona tosiaan taisi vain kiinnittää huomiota oudohkoihin syihisi epäillä ainakin OmenanKaraa. En aio poistaa ääntäni, koska et antanut siihen syytä.

22Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 4:06 am

ama-fiona



Viime juonittelupelissä oli vähän samanlainen puolustelukuvio, mielestäni tämä muistuttaa sitä niin paljon että unohdetaan koko juttu. En epäile OmenanKaraa, Arthuroa tai itseäni. Kenestäkään ei voi tosin sanoa vielä mitään tässä vaiheessa peliä. En siis voi olla varma, mutta uskon että olen oikeassa.

23Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 4:09 am

Kitara



Itse en ainakaan voi unohtaa juttua noin vain. Näin negatiivinen aloitus, tämä varmasti muistetaan pelin myöhemmissä vaiheissa kun pahiksia etsitään, vaikka nyt sopisimme että unohdamme sen. Voisin vaikka lyödä vetoa, että joku valopää tekee pitkän lainauksen näistä viesteistä. Unohtaminen ei siis auta, koska tehtyä ei saa tekemättömäksi. Arthuro, jos poistaisit ääneni, voisin minäkin harkita poistavani ääneni ama-fionalta.

24Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 4:12 am

Shannon



Olen myös mukana pelissä, ja tarkkana spekuloimassa ja etsimässä vihollista. Vielä en ole löytänyt mitään epäilemisen arvoista, vaikka draamaa on vähän ollutkin. Nyt pitää vain miettiä, miten etenee. Kerron omasta taktiikastani lisää myöhemmin.

Ruoka ei enää maistunut. Laskin haarukan ja veitsen kello viiden asentoon, mutta se näytti enemmän hakaristiltä...

25Rush (juonittelupeli) Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 4:16 am

Arthuro



Arthuro, jos poistaisit ääneni, voisin minäkin harkita poistavani ääneni ama-fionalta.

Aha, alat siis kiristämään. No, minä en suostu. Uskon sinun olevan vihollinen enkä usko että ama-fiona olisi suuremmassa vaarassa lynkkaantya. Sen sijaan sinä saatat olla jos jatkat samaan malliin. Minuun tuollainen huijaus ei ainakaan toimi eli ei - en ota ääntäni pois, en todellakaan. Se sotisi periaatteitani vastaan.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa