Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Rush (juonittelupeli)

+21
Stamos
Wendre
Tiffany.
avain
Pum
Korppi
Horacle
Tuli-Tikku
Marple
Shannon
Lara
marve
Nyks
Kitara
Arthuro
Katherine
annika6
ama-fiona
OmenanKara
Tiinuskah
Admin
25 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

76Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 4:49 am

Marple



Mielestäni ama-fiona voisi perustella vähän enemmän, jos haluaisi ettei häntä epäiltäsi. Olen varma, että saat ihmiset vakuuttuneiksi jos vain käytät esimerkkejä, puhut fiksusti ja järkevästi, etkä anna minkään järkyttää sinua.

ama-fiona
En oikein osaa sanoa tarkkaa mielipidettäni sinusta, sillä toisena hetkenä olet silmissäni varma vihollinen ja toisena hetkenä taas selvästi viaton. En aio antaa ääntäni sinulle vielä, sillä haluan kuulla miten puolustelet itseäsi ja mitä faktoja voit tuoda viattomuudesi tueksi. Toivoisin myös että ihmiset hillitsisivät itsensä eivätkä heittelisi ihmisiä äänillä heti kun on pienikin epäilys. Ama-fionan pitäisi mielestäni antaa ensin puolustautua ilman paniikkia aiheuttavaa kasvavaa äänimäärää.

Stamos
Stamos ei ainakaan äänestänyt massassa ja uskalsi toimia omaperäisesti. Hän antoi äänensä ama-fionalle. En silti antaisi varman hyviksen leimaan. Stamosin linja on aika tasainen, hän ei anna minkään häiritä itseään ja pelityyliään.

Tiinuskah
Tiinuskaa puoltaa ehdottomasti se ettei murhaa tapahtunut. Mielestäni on todennäköistä, että viholliset iskivät häneen, yrittäen saada hänet hengiltä koska hän oli fiksu pelaaja. Turvamies kuitenkin ajatteli samaa, ja ehkä suojeli Tiinuskahia.

77Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 4:51 am

Stamos



Listaukset ovat nerokas idea, jokaisesta on varmaan kiva lukea mielipiteitä itsestään. Se mikä harmittaa, on se että kaikki ovat tehneet listauksen vain parista kolmesta pelaajasta. Toivoisin huomiota listauksissa myös hiljaisimmille. Olen iloinen, että Marple mainitsi minut listauksessaan, ja vieläpä aika positiivisessa valossa, jos oikein käsitin.

78Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 4:56 am

Kitara



Minua on epäilty sekä ensimmäiselle että tällä kierrokselle, mutta voin vannoa että olen viaton. Teette pahan virheen, jos äänestätte minut ulos, sillä saatan osoittautua äärimmäisen hyödylliseksi pahiksia napattaessa. Voisin vinkata että varsinkin yöllä tulette huomaamaan hyödyllisyyteni.

Arthurolta ja ama-fionalta ei kai löydy toisilleen epäilyksen sijaa. Uskon optimistina että ama-fiona lynkataan ja hän paljastuu pahikseksi. Jos niin käy, uskon yhä enemmän myös Arthuron syyllisyyteen.

Muuta sanottavaa en juuri nyt keksi, tulen antamaan ääneni myöhemmin Smile

79Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 4:58 am

avain



Hmm... Moni on arvioinut että pahikset yrittivät surmata Tiinuskahin, mutta entä jos he haluavat että luulemme niin? Entä jos Tiinuskah onkin pahis, ja he lavastivat koko jutun, eivät lähettäneet yönimiä jotta Tiinuskahin maine puhdistuisi? Ihmettelin kun kukaan ei ollut aiemmin tuonut sitä mahdollisuutta esiin. Annan jokatapauksessa ääneni Tiinuskahille.
++ Tiinuskah

80Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 5:03 am

ama-fiona



Koska Tiinuskah toimi sen verran oudosti että äänesti massassa vain pelastakseen itsensä lynkkaykselta, voin minäkin hyvillä mielin tehdä niin. Jos pitää uhrata minut tai Tiinuskah, niin vastaus on selvä. Hän saa mennä.
++ Tiinuskah

81Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 5:10 am

Viherhuntu



Olen mukana pelissä, ehdottomasti. Anteeksi että pääsin kommentoimaan vasta nyt. Oli outoa ettei murhaa tapahtunut, mutta mielestäni sitä ei pidä jäädä vatvomaan eikä myös itkeä edellistä lynkkaysta, tänään tulee kuitenkin uusi lynkkays mikä voi ihan yhtä hyvin olla kohtalokas ja moka. En halua äänestää ama-fionaa enkä myöskään Tiinuskahia, koen heidät molemmat viattomina. Ääneni saa Kitara, koska hänen äänestysmetodinsa oli jo alussa outoa.
++ Kitara

82Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 5:14 am

Wendre



Itse kyllä äänestän ama-fionaa, joka yrittää pelata Tiinuskahin pihalle. Varmaankin hän pettyi kun ei saanut tätä hengiltä ja yrittää korvata virheensä saamalla hänet nyt lynkatyksi. Olen aika varma, että meillä on nyt mahdollisuus saada pahis satimeen.
++ ama-fiona

83Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 5:17 am

MetsoMarie



Taidan mennä nyt massan mukana kun vasta heräsin. Toivon että saamme hengiltä pahiksen. Tiinuskahiin luotan täysin ja Kitaraan osittain. ama-fiona on itseasiassa ainut, keneen en aivan luota.
++ ama-fiona

84Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 5:19 am

ama-fiona



Minusta teidän pitäisi minun sijaani takertua Tiinuskahiin, avainkin esitti faktoja miksi hän saattaisi hyvinkin olla pahis. Jättäkää nyt vain minut rauhaan, pyysin vain anteeksi että epäilin ja äänestin OmenanKaraa, ja heti ollaan kimpussa? Kamalaa ettei suoraselkäisyyttä enää arvosteta! Toivottavasti te opitte kuolemastani.

85Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 5:21 am

Tiinuskah



Sen perusteella mitä itse käsitin, meillä on paljon muitakin syitä epäillä sinua, ama-fiona. Haluatko, että luettelen? No, vaikka et haluaisi, luettelen silti että tajuat ettei suoraselkäisyyttä ja katumusta ole tässä kukaan väheksynyt.
Väitit alussa ettet äänestä massassa, mutta heti alussa toimit periaatteitasi vastaan, joten tuntuu että keksit nämä periaatteet päästäsi. Ja perusteesi epäillä OmenanKaraa olivat tosiaan hyvinkin heppoiset.

86Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:12 am

Shannon



Itse annan nyt puhtaasti herättelyäänen. Minua pelottaa että taas joku viaton jyrätään eripuran ja riidan hampaisiin. Koko peli tuntuu olevan puhdasta "teurastusta", kun ihmiset hajaannuttavat äänensä. Onneksi meillä on vielä varaa menettää hyviksiä... No, herättelyääneni saa Kreivitär-Lavigne
++ Kreivitär-Lavigne

87Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:16 am

Stamos



Älkää antako ama-fionan hämätä, hänen puheistaan paistaa läpi viha ja katkeruus meitä kohtaan. En ole vielä äänestänyt häntä, mutta jos pian ei tule enempää FIKSUJA puolusteluja, äänestän varmasti.

Tiinuskahia en epäile lainkaan, saattaisi olla suuri menetys jos lynkkaisimme hänet.

88Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:19 am

Horacle



Olen pahoillani, mutta olen eri mieltä. On hölmöä ajatella että yön rauhallisuus olisi todiste Tiinuskahin syyllisyydestä. Hän voi hyvinkin olla vihollinen, emme voi tietää. Epäilen Tiinuskahia kovasti hänen fiksun ja neuvoa antavan asenteensa vuoksi. Juuri tälläisen roolin uskoisin pahiksen yrittävän ottaa... Sanokaa mitä sanotte, mutta annan kyllä nyt ääneni Tiinuskahille.
++ Tiinuskah

89Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:23 am

ama-fiona



Ajoitte minut nurkkaan joten joudun turvautumaan roolinpaljastukseen. Roolini nimeä en paljasta, mutta minulla on salainen erikoiskyky. Kykenen kerran pelin aikana surmaamaan kolme kerralla, ja surma tapahtuu päivällä. Minun on tarkoitus osua pahikseen, mutta jos te ette heti ota ääniänne pois, minun on pakko hoidella summamutikassa suurimmat epäilijäni. Miettikää siis hetki, ja kertokaa sitten päätöksenne.

90Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:27 am

Tiinuskah



Älkää missään nimessä peruko ääniänne ama-fionan uusimman viestin perusteella. Tiedättekö mitä, todennäköisesti hän valehtelee. Pelin alussa sanottiin selvästi että loput ovat normaaleja hyviksiä, ei mitään salaisia erikoiskykyjä, paitsi ehkä 3. osapuolella, mutta se tuskin sentään olet? En siis todellakaan usko sinuun ainakaan vielä.

Jotenkin tuntuu että hän alkaa mennä todella epätoivoiseksi, ja on valmis kiskomaan itsensä irti syytteistä, oli hinta mikä hyvänsä. No, jos hän puhuu totta, toivotaan että hän aivan vahingossa osuu pahiksiiin Very Happy jos tuuri käy...
Ehkä olen pessimisti, mutta minulla ei ole mitään syytä ottaa ama-fionaa tosissaan.

91Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:29 am

ama-fiona



Te ette tiedäkkään kaikkea. Jos nyt ette ota ääniänne pois, hoitelen päivätapollani seuraavat kolme;
MetsoMarie, Wendre sekä... Kyllä, Tiinuskah. Ikävä turvautua kiristämiseen, mutta potkin pihalle yhden hyödyllisimmistä pelaajista, ellette tajua mihin olette johtamassa itseänne äänestelemällä minua.

92Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:32 am

Tiffany.



En tiedä uskoako ama-fionaa, mutta en kuitenkaan anna ääntäni hänelle, myönnän että pelkään että erikoiskyky on totta ja että hän lahtaa minut mukanaan. Silti ama-fiona vaikuttaa todella katkeralta ja hänen yrityksensä vaikuttavat hyvin oudoilta, ikäänkuin saada itsensä pelastettua... Tulee mieleen kala, joka on jäänyt jumiin katiskaan ja yrittää väkisin repiä itsensä irti. Mutta se ama-fionasta, pitäähän meidän ajatella laajemminkin.

Kitaraa on myös epäilty, ja tässä vaiheessa hän on se joka saa ääneni. Koska äänestysperusteet olivat heppoiset ja surkeat, on hän herättänyt epäilykseni.

Tiinuskahin uskon olevan vain peliä edistävä henkilö. Hänestä ei ihan varmasti ole meille enempää vaaraa.

++ Kitara

93Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:35 am

Marple



Minulta ei enää ama-fionalle heru sympatiaa. Sen sijaan että hän yrittäisi perustella asiansa fiksusti ja järkevästi hän lähti kiristyslinnjalle. En tosiaankaan usko hänen sanoihinsa kolmen kuolemasta, mutta mitä jos äänestetään häntä niin sankoin joukoin että hänen on täysin arvottava, kenet hän joukostamme surmaa, jos hän todella on sellainen hahmo? Ihmisten ei todellakaan pitäisi pelätä tätä, vaan enemmän tulevia yötappoja. Olisi liiankin tehokasta, jos pelissä olisi persoona joka surmaa päivisin.

Kitaraan sentään koen luottamusta joiltain osin... En vain ole varma kauan se kestää, vai epäilenkö häntä jo seuraavana päivänä jos ama-fiona nyt onkin vain epätoivoinen hyvis.

94Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:37 am

ama-fiona



Teidän ei pitäisi olla aivan noin epäluuloisia, vaan uskoa minua. Sinetöitte vain omat kohtalonne kuin äänestätte minua. Voitte olla varmoja että jos tuntia ennen päivän päättymistä minulla on eniten ääniä, niin ennnen lynkkaysta junassa makaa kolme uutta ruumista. Toivoisin teiltä nyt joustavuutta, harkintakykyä ja oman parhaan tajuamista. Vannon, että vien mukanani teille hyödyllisimmät, äänekkäimät henkilöt.

95Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:38 am

Stamos



Ama-fiona, kieltämättä toimisi paremmin, jos puolustelisit itseäsi fiksusti. En usko että saat ihmisiä perumaan ääniä, taisit jo huomata että ääniä satelee lisää. Kohtaloksesi koituu aggressiivisuutesi, ja jos olet pahis, niin enpä usko että toverisi ovat kovin tyytyväisiä suoritukseesi.

96Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 6:41 am

Korppi



Niin... Olisin muuten äänestänyt Tiinuskaa, mutta ama-fionan uusin tempaus muutti radikaalisti mieleni. Selvä pahis, kiristystä, valehtelua... En todellakaan luota siihen, että olisit tälläinen erikoishahmo, koska sellaista EI ole. Pelin alussa lueteltiin erikoishahmot ja kolmas osapuolikaan et maininnut olevasi. Ja minunkin kohdallani kiristyksesi vain sai minut äänestämään sinua, ei Tiinuskahia kuten alunperin aioin.

Tiinuskah epäilyni perustuivat puhtaasti siihen miten vahvasti hän nimesi itsensä hycikseksi perustellen sen vain sillä että kukaan ei yöllä kuollut. Itsekästä etten sanoisi. Turvamies saattoi varjella jotakuta muutakin. Jokatapauksessa,
++ ama-fiona

97Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 7:42 am

ama-fiona



Koettakaa jo nyt tajuta, että teette vain itsellenne hallaa äänestäessänne minua... Kumpi on parempi. Lynkataan yksi joka tod.näk on pahis ja pahikset surmaavat jonkun yöllä, vai että viisi ruumista tämän päivän ja seuraavan yön aikana yhteensä? Vahvistaisitte vain vihollisten asemaa. Se on viimeinen asia mitä nyt kaivataan.

98Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 7:55 am

Horacle



Hmm... ama-fiona tosiaan pisti pakan uusiksi. En muiden tavoin usko häntä, mutta pidän silti ääneni Tiinuskahilla ketä epäilen vähän enemmän. Ja vaihtamisesta ei olisikaan hyötyä, sillä ama-fiona tuntuu muutenkin lynkkaantyvan ja hänen äänestäminen olisi vain massaamista.

99Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 7:58 am

Tiinuskah



Ama-fionan käytös on niin outoa, että annan nyt valitettavasti ääneni hänelle. Miten voit olla noin itsekäs ja uhkaileva? Kukaan tuskin uskoo erityiskykyysi, mutta jaksat silti olla todella, todella epätoivoinen... Uhkaat viidellä ruumiilla. Todellisuudessa vain pahis voi murhata. Sinun on siis turha yrittää saada meitä muuttamaan mielemme tuon perusteella.

++ ama-fiona

100Rush (juonittelupeli) - Sivu 4 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 8:18 am

Admin


Admin

2.yö

Tulos
Kitara - 3
Tiinuskah - 3
ama-fiona - 4
Kreivitär-Lavigne 1

Aurinko alkoi painua vuorien taakse. Tuttu joukkio oli jälleen kokoontuneena junan tilavaan ravintolavaunuun, seuraamaan äänienlaskua. Ihmiset nauttivat herkullista ruokaa ja maistelivat myös varovasti ravintolavaunun viinitarjoiluja.
Konduktööri mutisi hiljaa nimiä, ja ihmiset vilkuilivatkin häntä hermostuneesti. Kaikkia pelotti se että joutuisikin itse lynkatyksi. Lopulta konduktööri kalautti lusikalla viinilasia vasten, jolloin melu hiljeni kuin seinään.

Muutama ihminen tärisi todella pahasti. Sieltä täältä kuului tiheää, hermostunutta hengitystä ja vapinaa. Lopulta konduktööri päästi heidät jännityksestä, lausumalla nimen;
"ama-fiona!"
Kauempana viiniä siemaileva hahmo nosti katseensa. Kaikkien tuijotus tuntui korventavan häntä. Lopulta ama-fiona nousi turtana pystyyn, ja käveli kohti lynkkayspistettä. Hänen vapinansa oli todella raju, kun konduktööri suuntasi vesiletkun häneen. Valtava vesisuihku pyrähti ama-fionan päälle.

Vesi hälveni. Lattialla makasi pyöreä olento, jolla oli ihmisen kasvot. Munamies, yksi niistä joka oli astunut junaan pistoolia kantavan miehen mukana!
Munamiehen vierellä olivat katkenneet puujalat. Hän hytisi hiukan, kun ihmiset tuijottivat häntä.
"Kumpi oli ensin, kana vai minä?" se piipitti sekopäisenä, kunnes sai todellisuudentajunsa takaisin, ja alkoi kirkumaan tärykalvoja särkevästi.
"Jättäkää minut rauhaan, minulla oli oikeus, MINULLA OLI OIKEUS!"
Yksimieliset ihmiset nostivat munamiehen ilmaan, ja heittivät hänet ravintolavaunun ikkunasta niitylle. Se kieri vähän matkan päähän, ja jäi huutamaan heidän peräänsä.

Junan lähdettyä liikkelle ravintolavaunussa puhkesi riemu. Ihmiset halasivat toisiaan itkien ja nyyhkien, he olivat saaneet ensimmäisen pahiksen pois kuvioista!
Aivan uusi, ennennäkemätön valo tuntui häikäisevän junan matkaa, kun munamies lähti etenemään niityllä kiukkuisena.


Junan jättivät
1.päivä - OmenanKara (hyvis, Mikko Zetterberg)
1.yö - ei ketään
2.päivä - ama-fiona (pahis, Munamies)

https://mummonhillot.palstani.com

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa