Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Look After you - Juonittelupeli

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Look After you - Juonittelupeli Empty Look After you - Juonittelupeli Ti Helmi 28, 2012 5:14 am

Admin


Admin

Peli alkaa pian!

https://mummonhillot.palstani.com

2Look After you - Juonittelupeli Empty Vs: Look After you - Juonittelupeli Ma Maalis 26, 2012 12:33 am

Lara



Hereillä ollaan! Jännittävää että täällä taas tapahtuu. Itse olen ensimmäinen kirjoittaja joten luonnollisista syistä en voi vielä tehdä juuri mitään päätelmiä muista, mutta eiköhän meillä viimeistään päivän lopussa ole jo tarpeeksi materiaalia kaikista, että voimme tehdä lynkkayspäätöksen. Pitemmittä puheitta, nyt vain odotellaan !

3Look After you - Juonittelupeli Empty Vs: Look After you - Juonittelupeli Ma Maalis 26, 2012 12:35 am

avain



En voi oikein muuta kuin vain kompata Laraa tässä asiassa. Uskon kuten hänkin että päivän lopussa meillä on tarpeeksi materiaalia, että lynkkays on edes jotenkin luonnollinen... Niin optimisti en sentään ole että uskoisin meidän osuvan pahikseen, en todellakaan.

4Look After you - Juonittelupeli Empty Vs: Look After you - Juonittelupeli Ma Maalis 26, 2012 12:36 am

Horacle



Olen myöskin hereillä. Aiemmat kirjoittajat eivät ole aiheuttaneet mielessäni vielä mitään reaktioita, lähinnä olen samaa mieltä heidän kanssaan. Toisin kun avain, minä odotan iltaa ihan toiveikkain fiiliksin. Ei kai sitä kiveen ole kirjoitettu, etteikö pahis voisi lynkkantya jo ensimmäisenä päivänä.

5Look After you - Juonittelupeli Empty Vs: Look After you - Juonittelupeli Ma Maalis 26, 2012 12:38 am

Arthuro



Ei se ole kiveen kirjoitettu, mutta äärimmäisen epätodennäköistä, lynkkayshan on alussa yleensä aivan arpapeliä. Tärkeintä on pysyä tyynenä ja näyttää pahiksille että he eivät meitä vavahduta. Panikointi johtaa vain viattomien lynkkaykseen, kuten Rushin alussa nähtiin.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa