Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

- Hysteria (juonittelupeli!) 2. yö (La 3.2 klo 20.00)

+22
Tiffany.
Stamos
Kreivitär-Lavigne
Wendre
Tiinuskah
OmenanKara
Tuli-Tikku
Marple
Lara
Kätkykehto
Viherhuntu
Korppi
Horacle
Pum
Katherine
Nyks
marve
ama-fiona
Shannon
avain
annika6
Admin
26 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

Tiffany.



Hävettää olla vasta nyt äänessä, mutta aion äänestää sitä mielestäni oikeaa, joka saattaisi olla pahis, arvaatte varmaan jo että ääneni saa Horacle. Jos Horacle on pahis, syytän sitten Pumia, joka puolusti häntä. Annika nitoi hyvin yhteen sen, millainen juoni se saattaisi olla.
Tosiaan adios Horacle,
++ Horacle

Horacle



Pakko nyt kommentoida, kun menee niin naurettavaksi. Olen viaton - epäilin Pumia ehkä tyhmillä syillä, mutta tämä on vasta ensimmäinen päivä. Teette todellakin sokeita ja hätäisiä päätöksiä, joissa ei ole mitään järkeä. Teidän pitäisi siirtää huomionne aivan muualle, jos haluatte oikeat syylliset kiinni. Nyt olette hakoteillä pahemmin kuin koskaan.

Yritän "raukkamaisesti" pelastaa itseni.
++ Shannon

MetsoMarie



Menen nyt tällä kertaa massan mukana, en haluaisi, mutta on pakko koska en ala äänestämään henkilöä jonka en usko olevan pahis vain että erottuisin massasta. Ääneni saa siis:

++ Horacle

Aktivoidun ensi kierroksella, se on lupaus.

Marple



Selvästikkin lynkatty on jo päätetty. Annan ääneni henkilölle, jolle sen uhkasin antavani eli Laralle. Älkää käsittäkö väärin, aloin epäilemään häntä koska hän yrittää kovasti piilotella sopivan hiljaisessa massassa, ollen kuitenkin silti äänessä - hän on luonut itselleen sellaisen roolin, jota harva epäilisi. Puhtoinen, viaton ja massassa kulkeva.

++ Lara

Kätkykehto



Horacle, näin monen ihmisen sanan luulisi olevan luotettava. Mokasit itse pelisi pahasti, ja saat nyt kyllä maksaa siitä.

Admin


Admin

Tulos
Horacle - 5
Shannon - 2
Lara - 1

Ensimmäinen yö

Ensimmäinen ilta oli kääntymässä yöksi, ja täysikuu paistoi kylän yllä. Ihmiset olivat kokoontuneet totuuden puhdistavan lähteen ympärille. Jokainen katseli toistaan epäilevästi ja syyttävästi. Kukaan ei tuntunut luottavan vieressään seisovaan henkilöön. Eikä ihme, kuka tahansa saattaisi olla selkäänpuukottaja tai hullu. Onneksi lynkkays saattaisi helpottaa tilannetta hieman.

He tuijottivat totuuden lähdettä ahnaasti. Jokainen oli työntänyt äänestysuurnaan sen henkilön värisen kuulan, ketä he äänestivät. Uurna oli kilissyt päivän aikana useaan otteeseen, mutta silti surullisen moni oli jättänyt äänestämättä. Ääniä kuitenkin laskettiin tasaisesti.

"Viisi oranssia kuulaa" sanoi heiveröinen vanhus, joka näytti siltä että pysyi hädin tuskin pystyssä. Kauempana seisova Horacle näytti yrittävän piilotua varjoihin, kietotua niiden suojelevaan pimeyteen.
"Kaksi sinistä kuulaa" jatkoi vanhus. Shannon loi kasvoilleen kopean ilmeen. Hänhän tiesi, ettei ollut putoamassa - kaksi vastaan viisi, selvä peli.
"Ja yksi harmaa kuula. Se tarkoittaa sitä että sinä, Horacle joudut kastautumaan totuuden puhdistavassa lähteessä"

Kaksi raamikasta vartijaa tarttui Horaclea käsistä, ja ryhtyi raahaamaan häntä lähdettä kohti.
"EI, EI, EIIH!" hän kirkui "Teette vakavan virheen, idiootit, vakavan virheen!"
Häntä ravisteltiin hetken ja läpsittiin kasvoille. Pian Horacle rauhottui, mutta vapisi silti kauttaaltaan. Hänen jalkansa olivat aivan kalpeat, kun hän katosi lähteen pinnan alle.
Ihmiset henkäisivät, kun esiin nousi vaaleahiuksinen nainen, jonka harmaiden silmien katse porautui heihin syyttävästi.
"Janica!" henkäisi vanhus pihisevällä äänellä. Ihmiset olivat jähmettyneet katumuksesta. Nainen kömpi ulos lähteestä kostonhimoisena.
"Ensi kerralla kun joku vakuuttaa viimeiseksi teokseen olevansa syytön, toivon todella että uskotte!" hän huudahti syyttävästi, ja kaatui sitten takaperin lähteeseen. Mitään ei ollut tehtävissä, hän katosi pinnan alle.
Ihmiset puhkesivat oitis syyttämään toisiaan ja huutamaan kovalla äänellä, kunnes vanhus puhalsi pilliin, ja kaikki käänsivät katseensa häneen.
"Hän nousee lähteestä vain, jos te päihitätte Paulin ja hänen palkkasoturinsa!" hän vinkaisi "Se on ainut keinonne pelastaa hänet!"
Kylmä hiljaisuus laskeutui kylän alle. Edessä oli yö, ja heillä oli selvästi edessään myöskin vaikea tehtävä...


[b]Heitti lusikan nurkkaan[u]

1.päivä - Horacle (hyvis, Janica)

https://mummonhillot.palstani.com

Admin


Admin

Toinen päivä

Sinä aamuna aurinko paistoi kirkkaasti kylään. Ihmiset nousivat hitaasti yksi kerrallaan totuuden lähteen ääreltä, syvään haukotellen, ja väsyneinä. He ryhtyivät oitis tutkimaan seutua ryhmittäin, siltä varalta että joukosta löytyisi kuolleita. Ja tosiaan, kaksi henkilöä näytti puuttuvan joukosta eilen lynkatyn Horaclen lisäksi. Katumus risteili ihmisten mielessä, kun he kiersivät kylää. Eilenhän he olivat vielä yrittäneet pelastaa Janican lähteestä, mutta ainut keino saada hänet takaisin oli lynkata kaikki viholliset. Samassa jostain kuului kirkaisu.

Kaikki riensivät ääntä kohti. Kalpea tyttö osoitteli hysteerisenä nurmella makaavaa kaksikkoa. Tuli-Tikku ja Korppi. He olivat jo palautuneet normaaliin olomuotoonsa, Nooraksi ja Eetuksi. Kruununpari makasi siinä kalpeina ja liikkumattomina, ilmeisen kuolleina. Oli kamalinta huomata puukoniskun jäljet molempien rinnassa, ja pieni tikari heidän vierellään verisenä. He oivat menettäneet kaksi henkilöä.
"Kas..." vanhus sanoi hinkuvalla äänellä "Ilmeisestikkin toinen on murhattu, ja toinen tappoi itsensä nähtyään ruumiin"

Joukossa oli järkyttynyt ja surullinen tunnelma, kun Noora ja Eetu haudattiin samaan kohtaan mistä heidät oli löydetty.

Nyt he todella toivoivat, että sinä iltana he saisivat kiinni murhaajan - ja pelastaisivat sen, mitä pelastettavissa oli.


Veivinsä heittäneet

1.päivä - Horacle (hyvis, Janica)
1.yö - Korppi (prinsessa, Noora)
1.yö - Tuli-Tikku (prinssi, Eetu)

https://mummonhillot.palstani.com

Tiinuskah



Nyt kiinostaa kyllä kuulla ihmisten kommentit. Mites tässä näin kävi, Horacle olikin viaton? Teitähän varoitettiin, aika monikin sanoi ettei kannata jumiutua yhteen pelaajaan. Ja ei siinä kaikki, menetimme myös kruununparin eli olemme kolmea hyvistä köyhempiä. Nyt olisi korkea aika ottaa oikea pelityyli, miettiä kaikkia eikä vain yhtä.

Katherine



Luulisin, että murhaajat surmasivat Korpin, koska hän käyttäytyi niin fiksusti ja latoi pitkiä viestejä. Uskon, että hän olisi voinut olla heille uhaksi myöhemmin. Voihan olla että he iskivätkin Tuli-Tikkuun, mutta jos olisin pahis, näkisin ehkä Korpin enemmän uhkana. Oli silkkaa onnea, että samalla meni toinenkin henkilö. Itseäni kaduttaa että kehtasin edes vihjata epäileväni Horaclea...

Kätkykehto



Hmmm, Korppi ja Tuli-Tikku puhuivat äärimmäisen vähän. Kolme viestiä yhteensä. Oliko se heidän taktiikkansa, vai olivatko he muuten vain hiljaisia? Kun Horacle olikin viaton, olen alkanut miettimään, saattaisikohan Marple sittenkin olla vihollinen. Hän tosiaan suutahti Laralle, ja sitten kävi pyytelemässä anteeksi, mutta jotain outoa hänessä kuitenkin on-

OmenanKara



Minä puolestani epäilen Laraa. Marple on paljon parempi pelaaja kuin hän, minusta hän on enemmän hyödyksi, ja nyt uusien murhien valossa hänen sanansa Larasta alkavat vaikuttamaan aika järkeviltä. Larahan tosiaankin varoo äänestämistä, ja jopa epäilyä. Lisäksi hän ei tuo itseään juurikaan esiin, paitsi puolustaessaan itseään.

Sitrus.



Osallistuin Nooran ja Eetun hautajaisiin, ja myöhemmin vein myös kukkia heidän haudalleen. Tuntui todella uskomattomalta, että kruununpari oli kuollut. He olivat olleet niin nuoria ja onnellisia.

Itse mietin Marplen ja Laran välillä, ja luettuani OmenanKaran viestin päädyin Laraan. Hän selvästi yrittää piilottaa totuuden itsestään, ja varjelee sisintään.

++ Lara

annika6



Tunnen itseni kamalan typeräksi, en halua että enempää viattomia lynkkaantyy takiani. Kun tarkemmin miettii, meillä tosiaan oli aika pienet syyt epäillä Horaclea. Moni tuntuu olevan Marplen ja Laran vaiheilla, itse en osaa päättää kumpaa äänestän, mutta tuntuu todennäköiseltä että toinen heistä on kuitenkin pahis ja murhaaja. Mutta kumpi? Pitääkö meidän lynkata molemmat, että saamme tietää?

marve



En epäillyt Horaclea missään vaiheessa, koska mielestäni hän oli vain ihmisten massaäänien uhri. Muita liittoja kun pahikset ja kruununpari ei ilmeisesti ole, joten nyt on syytä olla tarkkana ja katsoa ketkä tuntuvat tulevan äärimmäisen hyvin toimeen. En päätä vielä ketä äänestän, mutta kaikkien pitäisi perustella äänensä kunnolla. Horacle ei sitä tehnyt, ja se koitui hänen kohtalokseen.

Tiinuskah



Mielestäni Lara toimii siihen malliin, että kerää epäilyjä. Itse epäilen häntä Sitruksen tavoin oudon pelityylin vuoksi. Hän veti ehkä roolinsa vähän yli, kun sanoi että aikoo äänestää massassa eli ehkä he sopivat muiden pahisten kanssa että Lara esittää tuollaista avutonta tms.

++ Lara

Koska saarnasin teille vähän aikaa sitten väärien äänestämisestä, toivon tosiaan että olen nyt oikeassa ja vihollinen lynkkaantyy.

Shannon



Epäilin Laraa jo edellisenä päivänä, mutta en haluaisi suoralta kädeltä lähteä hänen kimppuunsa. Eilinen sentään opetti varmaan kaikille jotain. Pahikset kokivat heti alkuun onnenpotkun kun kruununpari kuoli. Luulen, että aion toimia mielestäni oikein ja äänestää Laraa tänään, mutta hänen puheidensa perusteella teen lopullisen valintani.

OmenanKara



Haluan vaikuttaa osaltani tulokseen, ja siksi päätin antaa ääneni jo näin alussa. Laraa epäilevät monet, osittain pelkään että teemme saman virheen kuin Horaclen kanssa eli äänestämme ulos vain erilaisen pelityylin takia, mutta ehkä toinen kerta toden sanoo. Olisi sääli jos Lara olisikin pahis ja välttäisi lynkkaantymisen Horaclen kohtalon varjolla. Eli siis pitemittä puheitta:
++ Lara

Kätkykehto



Horaclessa ja Larassa on jotain samaa, ja sen tähden en äänestäisi Laraa ulos. Marple vaikuttaa minusta enemmän viholliselta osapuolelta, kun taas Lara pelkästään ehkä vähän innottomalta ja vaisulta. Hän saattaa kuitenkin osoittaa vielä hyödyllisyyteensä,

++ Marple

MetsoMarie



Annan ääneni Laralle, muut ovat jo perustelleet asian aika hyvin eikä minulla ole lisättävää.

++ Lara

Ja ikävää kruununparin ja Horaclen menetys, mutta voimme kostaa takaisin vain nappaamalla viholliset.

Shannon



Outoa muuten, että MetsoMarie voivotteli edellispäivänä että joutuu äänestämään Horaclea massassa, ja tuli nyt taas äänestämään Laraa massassa. En syytä sinua viholliseksi, mutta vähän outoa. Massaamalla ei pääse mihinkään, jotenkin nyt tuntuu taas että ihmiset menee sen mukana kenet muutenkin lynkattaisiin ^^ Muistakaa että täällä on vielä 23 henkilöä.

Nyks



Vaikka Lara vaikuttaa muutenkin lynkkaantyvan, omatuntoni ei antaisi anteeksi jos lynkkaisin sellaisen kenen en usko olevan pahis. Ilmaisin pelin alussa pitäväni marven avainpuolustelua hiukan hätäisenä ja outona, ja minusta tuntuu yhä enemmän, että vihollissakki ovat juuri he kaksi. Päätin antaa ääneni aktiivisimmalle, josta voi myös olla meille enemmän haittaa;

++ avain

Marple



Pahiksia todella onnisti, kun he saivat hengiltä kruununparin. Kävi juuri kuten pelättiin, kolme kärpästä yhdellä iskulla. Harmi, että aloitin tämän Larabuumin, mutta en usko että hänen lynkkaamisensa helpottaisi meitä yhtään. Avaimen ja marven liitto vaikuttaa teoriana oikeastaan aika fiksulta. Tukeudun siihen, ja äänestän siis:

++ avain

marve



Minua lähinnä huvittaa nämä liittoepäilyt. Puolustin avainta vain koska häntä syyllistetiin äkkipikaisesti. Juuri tälläisiä ovat hätäiset päätökset. Itse en onneksi ole kuitenkaan ääniä kerännyt. Ehkä tämä todistaa teille jotain uutta;

++ avain

Noniin. Äänestäisikö pahis toveriaan, vaikka Lara on lynkkaantymassa? Toivottavasti tämä tuo asiat uuteen valoon silmissänne. Ahdasmielisyytenne on suorastaan typerää...

avain



Niinpä, kaikki jotka ovat lukeneet pelin ensimmäiset viestit tarkasti, tietävät että marve puolusti minua vain koska koki että koen vääryyttä ja että periaatteitani ei ymmäretä. Itse yllätyin vähän negatiivisesti kun hän halusi purkaa liittoepäilyt noinkin radikaalilla tavalla. Haluan kuitenkin pelastaa itseni vaikka se hieman raukkamaista onkin, ja minulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin antaa ääneni sille kuka voisi lynkkaantya todennäköisimmin puolestani. En haluaisi tehdä tätä, mutta jos muut pelaavat likaista peliä (marve siis), miksi minä en pelastaisi itseäni?

++ Lara

ama-fiona



Päivä päättyy pian, noh, Laraa en ole epäillyt missään vaiheessa mutta avain herätti huomiota aluksi. Hän olisi myös sopivan aktiivinen ollakseen pahis, joten joudun nyt valitettavasti toimimaan näin;

++ avain

Toivottavasi osun oikeaan, älä kanna kaunaa jos oletkin hyvä. Kaikki me erehdymme joskus, ja itse en sentään ollut äänestämässä Horaclea.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa