Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Rush (juonittelupeli)

+21
Stamos
Wendre
Tiffany.
avain
Pum
Korppi
Horacle
Tuli-Tikku
Marple
Shannon
Lara
marve
Nyks
Kitara
Arthuro
Katherine
annika6
ama-fiona
OmenanKara
Tiinuskah
Admin
25 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

26Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 5:00 am

Marple



Nyt kyllä toimitte täysin väärällä taktiikalla. Ensinnäkin Kitaran aloittama syyttely nousi liian suuriin mittasuhteisiin, sitä ei voi tosiaankaan unohtaa tai ohittaa olankohautuksella kuten ama-fiona ehdotteli. En haluaisi sanoa tätä, mutta ehkä he ovat jopa liitossa ja esittävät vain riitelevänsä. Kaikki on mahdollista, ja tälläinen salaliittoteoria myös.

27Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 5:02 am

Tuli-Tikku



Nyt on pysyttävä lujana ja meidän hyvisten on pidettävä yhtä. Luovuttaa emme saa, mutta myöskään tosiseikkoja ei saa haudata, ja Marplen teoria ama-fionan ja Kitaran liitosta on tosiaankin mahdollinen. En anna ääntäni ehkä kuitenkaan tällä kierroksella...

28Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 6:36 am

OmenanKara



Eripura on selvästi käynnissä, mikä on ikävää. Toivottavasti ihmiset eivät nyt vain lankea loputtomaan riitelyyn, sillä ihan kaikilla on ollut hyviä pointteja ja huomioita. Esimerkkinä voisin sanoa sen, että tähän mennessä tapahtunutta ei vain voi unohtaa, näihinkin tapahtumiin tai tähänkin viestiin joku saattaa joskus hamassa tulevaisuudessa vedota.

Marplenkin huomio oli hyvä, vaikka itse en siihen uskokkaan, mutta yleisellä tasolla - saattaisiko kaksi riitelevää esittävä todella kätkeä taaksensa pahikset, jotka punovat juonia? Voisiko se olla niin? Minusta voisi hyvinkin, emmehän me vielä tiedä mihin kaikkeen pahikset ovat valmiita periaatteidensa vuoksi.

Loppuun voisin vielä sanoa, että kirityksestä on tosiaankin vain harmia ja harmaita hiuksia. Se ei auta hyviksiä mitenkään, ja on ehkä pahinta mitä viaton henkilö voi tehdä. "Ota äänesi pois niin minä otan omani" - on jotain niin vastenmielistä, ettei mitään rajaa. Sellainen toimintamalli voidaan mielestäni unohtaa samantien.

Olen puhunut käsittääkseni tarpeeksi, joten annan puheenvuoron muille. Toivottavasti viestini antoi edes jonkinlaista järkevää puheenaihetta ainaisen riitelyn ja syyttelyn tilalle...

29Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 6:46 am

Tiinuskah



Tämähän on mennyt jo todella jännittäväksi! Kitaraa epäillään paljon, mutta minusta hän on viaton. Uskon näiden epäilyjen kumpuavan suurimmaksi osin siitä että hän äänesti ensimmäisenä, ja ehkä perusteli äänensä vähän huonosti, myönnettään. En silti näe häntä vihollisena, koska uskoisin heidän pysyttelevän vielä hiljaisessa massassa, joka ei ole sanonut sanaakaan. Rauha maahan siis - emme voi olla oikeastaan varmoja kenenkään syyllisyydestä tai syyttömyydestä, ja keskuutemme kätkeytyy hyödyllisiä hahmoja, joten on syytä olla harkitsevaisempi.

Itsekkään en näe ympäripyöreyttä ongelmana näin alussa. Se on ongelmallista jos ympäripyöreys jatkuu vielä siinä vaiheessa kun peli on vielä täydellisessä vauhdissa, hyviksiä kuollut ja pahiksiakin ehkä jonkin verran lynkatty. Silloin se olisi ongelmallista. Tässä vaiheessa rauhallisuus on vielä hyödyksi, vihollisiahan on vain neljä ja hyviksistä ei ole kukaan kuollut tai lynkatty. Ei siis syytä paniikkiin.

Muutenkin tuo riitely näin alussa harmittaa, se ei ainakaan auta meitä yhtään... Mutta ehkä jätän saarnan myöhemmäksi kun näistä asioista on jo puhuttu. Perustelkaa kaikki äänenne, ei se voi olla niin vaikeaa eikä viestin venähtäminen haittaa yhtään, on vain antoisampaa lukea pitkiä ja sisältörikkaita viestejä kun lyhyitä nyherryksiä missä lukee että komppaa täysin muita, yms. Siinä suhteessa sympatiani ovat siis osittain myös Kitaran puolella, Arthuron viestihän oli kovin lyhyt tynkä.

30Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 6:51 am

Horacle



Olen vähän säikähtänyt tulla mukaan kaiken tämän syyttelyn takia, mutta en halua tarjota vihollisille hiljaista massaa joten ajattelin ilmoitella itsestäni tämän verran. Ketään en vielä epäile, ja vain Kitara pistää hieman silmään. Aion vielä miettiä kaikkia vähän laajemmin.

31Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:12 am

Arthuro



Alan hiljalleen epäilemään Kitaraa, tosin mitään peruuttamatonta en aio vielä sanoa tai tehdä. Mutta pian tulee se aika kun lähestyy ilta eikä ole enää sanoja sanottavana, ainoastaan tekoja tehtävänä. On siis mietittävä tarkkaan. Siksi myös ääneni pysyy hänellä, koska ainoastaan Kitarasta on löytynyt epäilemisen arvoisia seikkoja. Hän myöskin alkoi haukkumaan ihan aiheellisia kysymyksiäni.

32Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:16 am

Kitara



En haukkunut kysymyksiä, mainitsin vain että mielestäni ne ovat aika teennäisiä ja yrität ehkä esittää itsesi paremmassa valossa niiden varjolla. Suhtaudut mielestäni vähän turhan viileästi minuun, en ole pyrkinyt kuitenkaan mihinkään pahaan. Ehkä epäilykseni olivat typeriä, mutta täytyyhän jonkun epäily aloittaa?

33Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:18 am

ama-fiona



Minusta on typerää edes epäillä mitään, koska hiljainen massa on vielä niiin suuri, että pahisten on ylihelppoa piiloutua sinne. Vasta kun suurin osa on hereillä, olisi minusta aiheellista alkaa puhua epäilyksistä. Itse ainakin odotan, että on isompi joukko mitä arvioida. Ja ne henkilöt jotka ovat laiskuuttaan hiljaa, ovat mielestäni aika itsekkäitä - tajuatteko, että me äänekkäimät kuolemme sen takia että te annatte pahiksille massan mihin piiloutua? Voisitte ajatella vähän jotain muutakin kuin itseänne. Ennenkuin menee liikaa syyttelyksi, niin lopetan viestin tähän.

34Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:30 am

Tiinuskah



Puolet on vielä heräämättä. No, onneksi uskon että ainakin yksi pahis on myös meidän jo puhuneiden joukossa. En vielä aio miettiä että kuka koska valttikorttini on rauhallinen ja tyyni eteneminen. Toivoisin kuitenkin että myös hiljaisena pysyneet ilmoittelesivat olevansa hereillä iltaan mennessä, koska ei olisi kivaa lynkkailla loppuvaiheilla summamutikassa puhumattomia. Se koituisi ehkä vain omaksi kohtaloksemme eikä ole muutenkaan kivaa heitellä mahdollisesti viattomia pihalle. Mutta siihen me ajaudumme lopulta, jos kaikki ovat hiljaa...

35Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:33 am

Katherine



Öh - itse en aio missään vaiheessa lynkata viattomia, ja miten minusta nyt tuntuu että Tiinuskah valaa meihin epätoivoa? Hän ikäänkuin maalailee jo häviämisen piruja seinälle, vaikkei mikään ole varmaa ja itseasiassa näin alussa olemme aika vahvoilla. Mikä tarve sinulla on pelotella ihmisiä? Vai onko se sittenkin taktiikkasi saada heidät hereille? Suurin kysymys on ehkä, että mihin oikein pyrit. Viestisi ovat olleet pitkiä ja kätkeneet sisäänsä myös paljon faktoja, mutta vasta viimeisimmästä huomasin, kuinka oudosti käyttäydytkään.

36Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:37 am

Marple



h - itse en aio missään vaiheessa lynkata viattomia, ja miten minusta nyt tuntuu että Tiinuskah valaa meihin epätoivoa? Hän ikäänkuin maalailee jo häviämisen piruja seinälle

Itse huomasin samaa, mutta ehkä vähän kuitenkin ylireagoit. Tiinuskah vain mainitsi mitä tulevaisuudessa saattaa käydä jos nyt ei aloiteta kunnolla. Itse haluan pelotella hiljaiset hereille, joten annan äänen epäsuorasti uhkaukseksi. Valitsin yhden hiljaisista, joka on tällä kertaa Korppi.
++ Korppi

37Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:41 am

Korppi



Herättelyäänenne pakotti minut esiin, okei. Nyt olen hereillä ja äänen voi poistaa. Mutta ettekö ole huomanneet, että uhkausääniä voi kertyä tietylle henkilölle joka ei ole sanonut sanaakaan, jolloin hän lynkkaantyy, ja saattaa olla jopa turvamies, juorukello tai neropatti? Mielestäni tälläiset seikat pitäisi tarkastaa ensin. Joillakin ei vain ole sanottavaa ja se on vain fakta joka pitäisi hyväksyä.

Riitely ei tietenkään ole kannattavaa, siitäkin saattaa seurata katastrofi. Ei siis syytellä toisiamme aivan näin paljoa, jooko? Wink Yritetään pysyä ystävinä ja etsiä jotain todellista syyttämisen arvoista.

38Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:44 am

ama-fiona



Alkaa jo väsyttämään tälläinen draama. Raivoisia, paniikinomaisia syytöksiä, uhkausääniä, päänpudistelua... Johtaako tämä kaikki mihinkään? Me vahvistamme eripuraa, kauhua ja kaikkea mahdollista, mistä viholliset toki hyötyvät loistavasti. Mutta me emme todellakaan hyödy. Eli nyt jäitä hattuun, yritetään pitää kuitenkin jonkinlainen yhteys tai luottamus, vaikka ymmärän että keneenkään ei voi luottaa... Aika ristiriitaista että joukosamme on mielipuolia junankaappareita, ja silti kaikkien kanssa pitäisi tulla toimeen!

39Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:47 am

Tiinuskah



Ama-fiona listasikin hyvin päivän tähänastisen saldon, jos tätä rataa jatkamme, ei tosiaankaan hyvin mene. Puhuit myös hyvin luottamuksesta ja epäluottamuksesta, sanasi olivat kyllä täyttä kultaa.
Katherine ihmetteli vähän puheitani, mutta en mielestäni maalannut piruja seinille, ehkä pelottelin vähän, mutta se johtui vain siitä että halusin hiljaiset hereille, ei siitä että hautoisin jotain pahaa.

40Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:53 am

OmenanKara



Tiinuskah, myönsit siis että pelottelit? Mutta kielsit että hautoisit jotain pahaa? Tiedätkö mitä, en ihan usko sinua. Olet muutenkin vaikuttanut vähän ylimieliseltä, toisessa viestissä puhuit ihan fiksuja mutta mainitsit jättäväsi saarnan loppuun.. Millä oikeudella muka saarnaisit muille pelaajille? Pienen huomautuksen kyllä ymmärän, mutta en sitä että ihan oikeasti saarnaisit täyttä päätä meille kaikille. Ja uusimmissa viesteissäsi oli tosiaan hiukan kylmä ja uhkaava sävy, aivan kuin pelottelisit meitä tulevaisuudesta.

41Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 11:56 am

Tiinuskah



No, ehkä saarnata oli väärä sana, mutta muuten en kyllä ymmärä sinua. Ettei tämä nyt vain kumpuaisi siitä että aloitin puhumisen? Tai siitä, että yritän pitää langat kasassa? Ehkä epäilet sitä, ketä normaalisti vähiten epäiltäisiin? No, en kuitenkaan osaa kummemmin vastata syytöksiisi kun niissä ei oikeastaan ollut pohjaa. En halua loukata, mutta kun en tosiaankaan tarkoittanut maalailla piruja seinille, usko pois. Niin ja kyllä, todella myönsin että pelottelin - pelottelin viattomia hereille, etteivät he auttaisi tietämättään pahiksia. Mutta mitään pahaa en haudo, paitsi pahisten varalle. Usko pois, minä en teitä satuta ja sitä on myös turha pelätä.

42Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 11, 2012 12:04 pm

ama-fiona



Kohta on jo ilta, ja vielä on aivan epäselvää, kenet lynkataan... Itse en epäile yhtään Tiinuskaa, hän vain edistää peliä ja on meille hyödyksi. Mutta entäs sitten OmenanKara? Haluaako hän, että viaton ja fiksu hyvis lynkataan? Pelkäänpä, että saatamme menettää Tiinuskahin kuitenkin yöllä, vaikka hän ei nyt lynkkaantyisikaan... Pahikset normaalisti yrittävät päästä fiksuimmista eroon ensimmäisenä.

43Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 12:22 am

Pum



Olen itsekkin hereillä ja mukana pelissä. Tähän mennessä minulla ei ole ollut juurikaan puhuttavaa, vaan olen seurannut sivusta tätä draamaa. Tietyt fiksut kommentit pahisten hiljaisten joukkoon piiloutumisesta kuitenkin saivat minut esiin, sillä en todellakaan halua auttaa heitä tietämättäni. Vannon, että äänestän tänään. En jätä sitä viime tinkaan.

44Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 12:26 am

Marple



Hyvä, Korppi on mukana, eli voin poistaa ääneni.
-- Korppi
ama-fiona, Kitara, Arthuro ja muut ovat saaneet aika negatiivista julkisuutta, mutta en usko kenenkään heistä olevan vihollinen. Myös Tiinuskahia ja OmenanKaraa on epäilty. Joukostahan saattaa hyvinkin löytyä pahis - mutta Tiinuskah on mielestäni vain peliä edistävä pelaaja, samoin OmenanKara. ama-fionakin kirjoittaa pitkiä ja pohtivia viestejä ja yrittää välttää riitoja. Kitara aloitti Arthuron epäilyn ihan typerästä syystä, mutta jonkunhan pitää epäilyt aloittaa, kuten hän itse sanoi.

45Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 12:29 am

avain



Peli on siis käynnissä, hyvä. Luin kaikki viestit läpi, ja aloitus oli dramaattinen ja räiskyvä. On mahdotonta sanoa, kuka meistä lynkkaantyy tänään, ja uskonkin että äänet jakautuvat aika paljon. No, halusin vain kertoa että olen hereillä.

46Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 12:39 am

Tiffany.



Olen myös hereillä, ja kuten Pumkin, seurasin tätä draamaa aluksi sivusta... Nyt kuitenkin olen hereillä ja valppaana. Ehkä äänestänkin tänään, varmaksi en mitään voi sanoa. No, ainakin kerron avoimesti epäilyksistäni.

47Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 12:44 am

Wendre



Itse en äänestä tänään, heräsinkin vasta. Luulen että saan selkeämmän hahmotelman syyllisistä vasta ensimmäisen murhan jälkeen, mutta sen näkee sitten. Toivotaan ettemme lynkkaa tänään kamalan tärkeää henkilöä.

48Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 12:49 am

Stamos



Olen myös mukana! On totta että ensimmäisenä lynkattava saattaa olla arpapeliä, mutta toivotaan että kävisi onnenpotku, ja osuisimme oikeaan. Taitaa olla kyllä turha toivo, mutta aina voi toivoa...

49Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 12:54 am

ama-fiona



Ääneni saa OmenanKara tällä kertaa, sillä minusta tuntuu että hän yritti saada peliä edistävän Tiinuskan huonoon valoon, jolloin hänen ei tarvitsisi surmata tätä yöllä. Uhkausääniä en anna, etteivät ne vain vahingossa kerry, varsinkin kun OmenanKara on nyt pääepäiltyni numero 1.

Muutenkin OmenanKaran näennäisten pitkien viestien taakse selvästi kätkeytyy jotakin... Näistä kaikista syistä äänestänkin häntä.

++ OmenanKara

50Rush (juonittelupeli) - Sivu 2 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 12:55 am

Stamos



Minusta ama-fiona on hiukan outo... Hän äänesti kuitenkin OmenanKaraa aika heppoisin perustein. Ja en oikein keksi kuka muukaan voisi saada ääneni. Ja eikös hän ollut jossain puolustamiskuviossa mukana ihan alussa? En puhu enempää, siispä
++ ama-fiona

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa