Yö 8
Tulos
marve - 2
Tuli-Tikku - 1
Teollisuusalue kietoutui synkkään sumuun, joka viestitti hyvin ravintolavaunun tunnelmia. Ihmiset katselivat synkkinä mutta vähän toiveikkaina, miten konduktööri laskeskeli ääniä. Marja Tyrnin ja Munamiehen lynkkaykset tuntuivat juuri nyt aika kaukaisilta asioilta, aivan kuin niistä oli ikuisuus. Ihmiset huokaisivat hiljaa, mutta tarkensivat katsettaan kun marve saateltiin heidän katseidensa eteen. Marve oli aika vastahakoisen näköinen, ja puristi silmänsä tiukasti kiinni, kun vesisuihku käännettiin häneen.
Konduktööri käänsi vivusta, ja vesisuihku pyyhki naamion ja peruukin marven päältä - kyllä, siinä seisoi Yossu, joka oli liittynyt pahisten joukkoon Yasminen ja Ycän salarakkauden paljastuttua. Nainen katseli heitä kiivaasti ja raivoisasti.
"Kiinni jäit!" joku huusi hänelle ihmisten joukosta"
"Just dingel about it!" Yossu tuhahti "Ei tässä ole kyse kiinnijäämisestä tai pakenemisesta"
Hän pyyhkäisi hiuksiaan kuin kyllästyneenä tilanteeseen, ja lipaisi kielellään huuliaan. Sitten hän vilkaisi uudestaan, kärsimättömästi ravintolavaunun ihmisjoukkoon.
"Harjakainen, Luttinen!" hän huudahti "Teidän piti auttaa minua, te lupasitte!"
Kukaan ei kuitenkaan tehnyt mitään. Yossu tuhahti kovaan ääneen. Sitten hän käveli ravintolavaunun oville, ja kääntyi vielä vilkaisemaan heitä.
"Anteeksi, mutta minua ei olisi huvittanutkaan tahrta käsiäni! He tappoivat, minä katsoin sivusta"
Ihmiset tuijottivat epäuskoisena. Yossu käveli jo pian teollisuusalueella - kunnes sumu nielaisi hänet.
Enää kaksi pahista vapaalla jalalla. Mutta olivatko ne ne pahimmat?
Ulkopuoliset
1.päivä - OmenanKara (hyvis, Mikko Zetterberg)
1.yö - ei ketään
2.päivä - ama-fiona (pahis, munamies)
2.yö - avain (turvamies, Kari Köli Rautiainen)
3.päivä - Kreivitär-Lavigne (umpihullu, Piia Potka)
3.päivä - Stamos (hyvis, Birger Borg)
3.yö - Tiinuskah (juorukello, Leena Hefner os. Herppeenluoma)
4.päivä - Shannon (3.osapuoli, Yasmine)
4.päivä - Marple (poikaystävä, Ycä)
4.yö - Arthuro (hyvis, Sui-Hing)
5.päivä - Korppi (pahis, Marja Tyrni)
5.yö - Katherine (hyvis, Jari Potsi)
6.päivä - Nyks (hyvis, Kete Rahkonen)
6.yö - Kitara (hyvis, Vaalimaan vamppyyri)
7.päivä - marve (apulaispahis, Yossu)