Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Rush (juonittelupeli)

+21
Stamos
Wendre
Tiffany.
avain
Pum
Korppi
Horacle
Tuli-Tikku
Marple
Shannon
Lara
marve
Nyks
Kitara
Arthuro
Katherine
annika6
ama-fiona
OmenanKara
Tiinuskah
Admin
25 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

51Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 12:59 am

OmenanKara



Ama-fiona, ilmeisesti olet päättänyt minun nyt olevan pahis, mikä on surullista... Jos lukisit viesteni tarkkaan, huomaisit kyllä että minääkin perustelin syyni epäillä Tiinuskaa. Ja koska lähdet tuolle linjalle, aion minäkin äänestää. Ja kyllä, en anna äänesi vaikuttaa vaan epäilen yhä Tiinuskaa, koska uskon puhtaasti hänen olevan pahis. Siispä hän saa myös ääneni.
++ Tiinuskah

52Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 1:01 am

Katherine



OmenanKara tuntuu nyt lähtevän vähän epätoivoiselle linjalle, hänhän epäsuorasti sanoi kostavansa ama-fionalle äänestämällä Tiinuskahia. Toinen ketä epäilen on Kitara, ja hänet olen vähän perusellutkin aiemmin. Mutta OmenanKara tuntuu nyt realistisemmalta vaihtoehdolta, elikkä siis:
++ OmenanKara

53Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 1:53 am

Tiinuskah



Uskoinkin, että viestini saattavat aiheuttaa paljon negatiivista huomiota, sillä usein pahiksia pidetään fiksuina ja ovelina sekä pitkiä viestejä kirjoittavina henkilöinä. Haluaisin silti muistuttaa, että myös jotkut hyvikset ovat tälläisiä, ei se piirre ole yksinoikeudella vain pahiksille. Ja ne hyvikset jotka kirjoittavat pitkiä viestejä ja tekevät paljon havaintoja, saattavat myöhemmin osoittautua yllättävän hyödylliseksi. Kuulosti itserakkaalta, kyllä, mutta uskon että itsellenikin saattaa käydä joskus näin. Ellei minua sitten surmata heti seuraavana yönä. Vakuutan kuitenkin, ettei minusta tule olemaan teille harmia. Onneksi en sentään ole lynkkaantymassa tällä hetkellä.

Toivon ettette lynkkaa minua, koska siitä ei todellakaan ole teille hyötyä, vain harmia.

54Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 2:09 am

Stamos



Tiinuskah, minä en ainakaan epäile sinua, joten ei hätää. En ymmärä myöskään niitä jotka epäilevät, koska kuten sanoit, niin fiksuus ei ole pelkästään pahisten erityispiirre ja kaikki fiksut hyvikset ovat meille hyödyllisiä pelaajia. Mutta en epäile kuitenkaan myöskään OmenanKaraa, koska hänkin vaikuttaa silmissäni vain erehtyväiseltä hyvikseltä...
Hmm, pidän ääneni ama-fionalla.

55Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 2:11 am

ama-fiona



Stamos, eivät sinunkaan perusteesi epäillä ja äänestää minua olleet kovin heppoiset, panitko sen merkille? No, ihan sama... Ja OmenanKara, en tosiaankaan päättänyt sinun olevan pahis, mutta sensijaan minusta on outoa, miten yhtäkkiä hyökkäät päälle kun joku edes ehdottaa että ehkä saattaisit olla pahis? Pelihän perustuu epäilyihin, ei niistä ole syytä loukkaantua!

56Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 2:14 am

Stamos



Minun perusteeni epäillä sinua oli se, ettei sinulla ollut perusteita epäillä OmenanKaraa, eli epäilykseni ei ollut todellakaan perusteeton. Minusta tuntuu että sinä tässä loukkaannut ja yrität saada ääneni pois. Mutta ei onnistu, en ota sitä pois. Alan uskoa yhä enemmän että saattaisit olla vihollinen.

57Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 2:18 am

Tiinuskah



Minusta tuossa riitelyssä ei ole mitään järkeä, se ei ainakaan edistä meitä yhtään. Mitä jos kaikki perustelisimme tästä lähtien kaikki äänemme kolmen perusteen taktiikalla, eli suomeksi sanottuna kukaan ei äänestäisi ketään ennenkuin hänellä olisi kolme järkevää perustetta kerrottavana epäilyilleen? Se edistäisi peliä sen verran, että viattomien lynkkays ehkäisyisi, sekä massaäänestys, koska taktiikka pakottaisi kaikki miettimään pelaajia laajemmin.

En ole varma suostutteko te tähän kolmen perusteen taktiikkaan, mutta ainakin itse aion tästä lähtien käyttää sitä mahdollisimman paljon.

58Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 2:22 am

Nyks



Kolmen perusteen taktiikka kuulostaa hyvältä ja fiksulta. Itse taidan ottaa sen heti käyttöön, ja valitettavasti se kääntyi nyt sinua itseäsi vastaan, Tiinuskah. Minulla on kolme perustetta äänestää sinua luettuani kaikki tähän astiset viestisi, nimittäin.

1) Ehdotit tätä kolmen perusteen taktiikkaa, joka antaa sinusta sellaisen kuvan että haluat esittää itsesi kamalan pyhimysmäisessä valossa ja kiilottaa imagoasi. Kukapa epäilisi peliä edistävää pelaajaa, no minä epäilen.

2) Ja aiemmin maalailit uhkakuvia tulevista tapahtumista seinille eli valoit meihin epätoivoa. Se oli yksi ratkaiisevista tekijöistä, miksi äänestän sinua.

3) Vaistoan jotain pahaa, kun puhe tulee sinusta.

Kolme perustettani oli siinä. Elikkä,
++ Tiinuskah

59Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 2:24 am

Horacle



Itse en äänestä tänään, sillä en epäile oikeastaan ketään tähän mennessä puhuneista. Veikkaan että kaikki tämä draama sekoitti pääni ja ajatukseni ovat jo selkeämmät seuraavana päivänä. Tai ainakin toivon niin... Noh, näyttää siltä että Tiinuskah tai OmenanKara lynkkaantyy. Toivottavasti lynkkaantyva on pahis.

60Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 2:27 am

Tiinuskah



En halua katsoa kun teette tämän mokan äänestäessäne minut ulos, joten tasoitan vähän tilannetta. Saatatte nähdä tämän raukkamaisena, mutta minusta on teille yllätävänkin paljon hyötyä, sen voin vannoa. Siksi pelastan itseni äänestämällä henkilöä nimeltä
++ OmenanKara
Osasin myös arvella että kolmen perusteen taktiikka kääntyisi itseäni vastaan Razz mutta en arvannut että se olisi Nyks, joka kääntäisi sen minua vastaan... Toivon ettei minua nyt lynkattaisi.

61Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 2:31 am

Pum



Itse en haluaisi menettää Tiinuskahia vielä, koska hän vaikuttaa hyödylliseltä pelaajalta. Minun ääneni ratkaisee tämän, ja päätin antaa sen OmenanKaralle, koska uskon Tiinuskahin sanoihin, siihen että hänestä on vielä hyötyä meille.
++ OmenanKara

62Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 3:44 am

Admin


Admin

Päivä 1

Tulos
OmenanKara - 5
Tiinuskah - 2
ama-fiona - 2
Arthuro - 1

Suuri joukko ihmisiä oli kerääntynyt junan ravintolavaunuun ensimmäistä roolinpaljastusta varten. Kaunis tarjoilija jakeli illalisaterioita junan henkilöille. Ihmisjoukot istuskelivat ravintolavaunun pyöreissä pöydissä, ja tuijottelivat odottavasti ääniä laskevia junan konduktööriä. Hän oli laskenut äänestyslipukkeet sievästi muutamaan pinoon, mutta laskettavaa silti vielä riitti.
Ilmeet ihmisten kasvoilla olivat sekalaiset. Toisia selvästi jännitti, mutta osa näytti aika tyyniltä. Ilmeitä oli muutenkin hiukan hankala erottaa kurkkunaamioiden ja peruukkien alta. Lopulta konduktööri soitti kelloa, saaden huomion itseensä. Joukossa kävi kohina, kun sadat katseet kääntyivät häneen.

"Olen laskenut äänet, ja ne jakautuivat tasaisesti. Silti OmenanKara sai kaksi ääntä enemmän kuin Tiinuskah, joten tule tänne eteen"
OmenanKara istuskeli kauempana, näyttämättä eleelläkään että aikoisi tulla. Konduktööri huokaisi, käveli häne luokseen, ja laski kätensä tämän olalle.
"Älä tee tätä näin vaikeaksi" hän kuiskasi. OmenanKara katseli eteenpäin silmät lasittuneina, mutta nousi sitten ylös, kasvoiltaan kauna paistaen. Hän vilkaisi konduktööriä.
"Tä? Nii, nii" hän totesi "Ihan hyvis olen, että mitä tässä turhia lynkkailemaan"
OmenanKara yritti turhaan vedota ihmisjoukkoon, konduktööri saatteli hänet rauhallisesti kaikkien nähtäville.
"Ainakin mää varoitin" OmenanKara kohautti olkiaan. Konduktööri nosti paloletkun, ja suihkautti vettä valtavana aaltona OmenanKaran päälle. Meikit huuhtoutuivat hänen kasvoiltaan, ja peruukki liisi lattialle.
Sen kaiken alta paistoivat pitkät, mustat hiukset, ja pieni leukaparta. Mikko Zetterberg seisoi siinä heidän edessään, nahkatakki yllään ja kasvoillaan häkeltynyt katse.
"Anteek-" aloitti konduktööri pahoittelevalla äänellä. Zetterberg heilautti kättään hiljentääkseen hänet.
"Ei kyllä paljon kiinnosta" hän totesi jäyhästi. Koska hänet oli nyt paljastettu, hän ei voinut jäädä junaan.

Mikko Zetterbeg oli selvästi haluton lähtemään, joten konduktööri ja muut junan matkustajat joutuivat työntämään hänet junasta aavikolle. Zetterbeg huuteli kirouksia, kun juna lähti käyntiin, ja eteni rauhalliseen tahtiin.

Kukaan ei osannut arvata, että heti seuraavana aamuna se seisahtuisi taas... Ja mitä sitten tapahtuisi? Se jää nähtäväksi.


Pellolle heitettiin
1.päivä - OmenanKara (hyvis, Mikko Zetterberg)

https://mummonhillot.palstani.com

63Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 5:15 am

Admin


Admin

Päivä 2

Juna oli yöllä jälleen pysähtynyt, mikä tuli järkytyksenä vaunuosastoistaan heräileville ihmisille. Moni oli nähnyt painajaisia uhkaavasta, pistoolilla räiskivästä hahmosta, mutta selvästikkään uniin ei ollut kätketty ennettä, sillä kun he kokoontuivat ravintolavaunuun, olivat kaikki 24 paikalla ja ainakin ulkoisesti hyvässä kunnossa. Ihmiset katselivat toisiaan ihmetellen.

"Ilmeisesti kaapparit katsoivat aiheettomaksi iskeä tänään" konduktööri totesi. Ihmiset nyökkäilivät hiljalleen - he kaikki todella olivat paikalla, joko suojelija oli onnistunut tehtävässään nappiin, tai pahikset olivat hajamielisyyden puuskassa unohtaneet murhata. Oli totuus kumpi tahansa, he saivat olla onnelisia, sillä vain Mikko Zetterbeg oli lähtenyt junalta. Pari henkilöä käveli hitaasti suurten kaari-ikkunoiden luokse, ja katsoi junan ikkunasta loputtoman pitkälle, kesäiselle niitylle. Aurinko porotti taivaalla.
"Joku teistä lähtee junasta tänään" konduktööri totesi sitten "Toivotaan, että se on vihollinen..."



Omilla teillään
1.päivä - OmenanKara (hyvis, Mikko Zetterberg)
1.yö - ei kukaan.

https://mummonhillot.palstani.com

64Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 5:18 am

avain



Oli oikea onnenpotku, ettei ketään kuollut! Mutta silti, lynkkasimme väärän henkilön... Uskon, että turvamies onnistui täydellisesti tehtävässään. Ehkäpä pahikset tähtäsivät Tiinuskaan?
Arvasinkin, että äänet jakautuisivat. Myönnän, että itsekkin olisin äänestänyt OmenanKaraa jos olisi ollut äänestyspakko. Toivottavasti hän selviää aavikolla. Mutta meitä on yhä 24, se on juhlan paikka. Tämä antaa ainakin minulle uutta puhtia!

65Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 5:21 am

Stamos



Katselin haikeana niittyä. Se oli niin kaunis ja kukikas. Haluaisin vain nopeasti määränpäähäni, miksi näin pitikään käydä? Miksi juuri me jouduimme kärsimään? Kuka minua koetteli..

Outoa tosiaan ettei kukaan kuollut, mutta uskoisin turvamiehen olleen asialla. Olemme nyt varmasti kaikki taas päivän turvassa kunnes lynkkays koittaa. Sitä siis odotellessa. Epäilen vieläkin ama-fionaa, kuten edellispäivänäkin. OmenanKaran lynkkaykseenhan en millään tavalla ollut osallinen.

66Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 5:24 am

Marple



Arvasin että riitely ja draama muuttuu lopulta viattomien teurastukseksi. Jos olisimme olleet rauhallisia ja tyyniä, olisi lynkkaantyja voinut hyvinkin olla joku muu kuin OmenanKara. Joten mitä jos nyt tällä kierroksella keskitytään ihan vain tyyneen etenemiseen? Oli meidän etumme, etteivät pahikset onnistuneet, se olisi vain pahentanut eripuran ilmapiiriä. Voin todellakin häpeilemättä sanoa, että OmenanKaran kohtaloksi koitui väliemme hajoaminen.

67Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 5:29 am

ama-fiona



Tunnen kamalaa syyllisyyttä siitä että hän harhailee autiomaassa meidän takiamme... Meidän, jotka äänestivät häntä. OmenanKara oli vain viaton uhri riidan ja vihan ilmapiirissä. Yhden piti jäädä raivon ja koston renkaiden alle, ja se oli hän. On niin vaikea kuvitella, että äänestämällä pelaaja voidaan pyyhkäistä laudalta noin helposti. Ja ajatelkaa sitäkin, että yksi pelaaja voi olla turvamies tai neropatti - kuin vetäisi korttitalosta ratkaisevan kortin pois, ja koko järjestelmä kaatuu.

Sanat eivät ikinä voi kuvata katumustani. Kumpa hän olisi vielä täällä kanssamme, hänestä olisi varmasti ollut meille hyötyä. Mutta nyt on pakko jättää voivottelu tähän. Ja alkaa miettiä syyllistä.

68Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 5:33 am

Kitara



Minusta ama-fiona yrittää nyt esittää itsensä taas pyhimyksenä, ja siksi pyytelee niin rajusti anteeksi että "tuotti" OmenanKaran kuoleman. Turhat lynkkaykset kuuluvat peliin, itse en ainakaan aio jäädä sitä miettimään. ama-fionan lynkkays taas ei mielestäni olisi turha, hän voi hyvinkin olla vihollinen.

Ama-fionan puolustelu Arthuroa kohtaan epäilytti minua jo eilen, mutta nyt tämä "katumus" tuntuu niin ylitsevuotavalta että kuvottaa. Epäilen häntä yhä enemmän...

Huokaisin hiljaa mutta syvään tälle syvälle epätoivon aallolle.

69Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 5:36 am

Tiinuskah



Noniin - pahikset ilmeisesti yrittivät listiä minut, mutta turvamies hoiti homman kotiin. Hyvä juttu, nyt koen olevani ehkä enemmän turvassa. Toivottavasti hän pyrkii suojaamaan minua tulevaisuudessakin, vaikka en voi vähätellä muidenkaan suojeluntarvetta. No, OmenanKara tosiaan lensi ulos mikä oli paha juttu, mutta sitä ei tosiaankaan kannata jäädä suremaan liikaa. Ama-fionan voivottelu pisti kieltämättä minullekkin silmään. Mihin hän oikein pyrkii? Tässä on selvästi jotain takana, mutta mietin hiukan lisää kunhan saan ajatuksistani itsekkin selkoa...

70Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 5:38 am

Stamos



Olen täysin samaa mieltä. Miksi ama-fiona katuu noin paljon? Kaikki me olemme jossain vaiheessa lynkkaamassa vihollista, joten mielestäni katumus vain hidastaa oikeiden pahisten kiinnisaamista. Peli on kylmää, sille ei mitään voi. Puheesi vain vahvistavat jo valmiiksi suuria epäilyjäni.

71Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Su Helmi 12, 2012 7:29 am

Tiinuskah



Tein vähän listausta pelaajista, jotka ovat tähän mennessä kommentoineet. Kaikista yhden viestin sankareista en tehnyt koostetta.

Marple

On puhunut pääasiassa järkeä. Hän oli ensimmäinen, joka antoi uhkausäänen, kohdistaen sen Korppiin. Oikeita ääniä ei häneltä olekkaan vielä tullut, eikä epäilyksiään ole ollut kovinkaan aulis jakamaan. Marplesta olen saanut yleisesti ihan fiksun kuvan, mutta periaatteessa käyttäytymisensä puolesta hän sopisi pahikseksi - ei tosissaan olevia ääniä, ei syytöksiä muita kohtaan...? Älä ota tätä syytöksenä, viaton huomautus vain.

Stamos

Hän osoitti jo alussa epäilevänsä ama-fionaa, eikä ole juurikaan muuttanut sitä linjaa. Rauhoitteli myös minua sillä ettei epäile minua, eikä muutenkaan mennyt massan mukana ensimmäisessä äänestyksessä. En siis uskoisi hänen olevan pahis, en ainakaan tässä vaiheessa.

ama-fiona

Hänen vuodatuksensa heti alussa oli outo, eihän hän ainut OmenanKaraa äänestänyt ollut.

72Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ma Helmi 13, 2012 5:33 am

Shannon



Hmm... En osaa sanoa nyt yhtään että mitä tekisin. Emme menettäneet ketään eli yö oli onnekas, mutta OmenanKaran lynkkays kaduttaa varmasti kaikkia, koska kuten jo sanottu, hän oli riitojen ja eripuran uhri.

Ama-fionan vuodatus häiritsee minuakin, mutta ei siitä vielä sen enempää.

73Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ma Helmi 13, 2012 7:14 am

Lara



Itse olen sitä mieltä että viime yö oli vain tyyntä ennen myrskyä, uskon että pelissä saattaa olla lisääkin joitain salaisia erikoishahmoja, en usko että niitä kaikkia olisi kerrottu alussa. Varsinkin 3. osapuolen tehtävää olen miettinyt.

74Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ma Helmi 13, 2012 7:41 am

ama-fiona



Ymmärän kyllä miksi minua epäillään, mutta vannon olevani viaton. Menetätte heti perään toisen hyviksen, jos käytte minun kimppuuni. En kai voi sanoa mitään puolustuksekseni ja uskon lynkkaantyvani tänään, mutta toivon vain että uskotte minua tämän kerran.

75Rush (juonittelupeli) - Sivu 3 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 4:41 am

Kätkykehto



Itse olen seurannut peliä ja vasta nyt hyppäsin mukaan kun ensimmäisellä kierroksella ei ollut sanottavaa. Mietin ketkä äänestivät OmenanKaraa massassa. Heistä ei noussut mitään pintaan, mutta epäilen Kitaraa, jota jotkut epäilivät jo ensimmäisellä kierroksella. Aion myös äänestää Kitaraa. Aika moni on samalla aaltopituudella kanssani syissäni epäillä Kitaraa.
++ Kitara

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa