Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Rush (juonittelupeli)

+21
Stamos
Wendre
Tiffany.
avain
Pum
Korppi
Horacle
Tuli-Tikku
Marple
Shannon
Lara
marve
Nyks
Kitara
Arthuro
Katherine
annika6
ama-fiona
OmenanKara
Tiinuskah
Admin
25 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

101Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 8:37 am

Admin


Admin

3.päivä

Aamuyöstä matkustajat kokivat kauhun hetkiä. Suurin osa oli pienessä krapulassa eilisten juhlien myötä, mutta valppaina he silti olivat kaikki, kun juna seisahtui keskellä aarniometsää.
Kaikki syöksyivät ravintolavaunuun aamuttaiseen kokoukseen, ja tuijottelivat samalla huolestuneina ulos synkkään ja aavemaiseen metsään. Muutama henkilö vapisi niin paljon, että heidät jouduttiin taluttamaan vaunuosastoonsa rauhoittumaan.

Osa ihmisistä kuitenkin kiersi junaa, tarkistaen että kaikki olisivat hengissä. Heitä kohtasi valtava järkytys, kun he avasivat avaimen vaunuosaston oven.
Lattialla makasi turvamies Kari Köli Rautiainen. Hänen kaulansa ympärille oli kietaistu vyö, jolla hänet oli kuristettu hengiltä.
Eräs tyttö valahti pyörtyneenä lattialle kauhusta. Hänet raahattiin omaan vaunuosastoonsa lepäämään. Eilisen illan juhlamieli oli hetkessä poissa - enää ei kukaan suojelisi heitä pahiksilta.

Eikä siinä vielä kaikki - kaiken tämän häslingin keskellä ravintolavaunuun oli kärrätty kakku, jonka kuorrutteessa oli selkeä teksti;
Olisiko jo aika siirtyä apostolinkyytiin?
Ihmiset huokaisivat syvään, ja heittivät kakun menemään, ketään ei nimittäin kiinnotanut syödä sitä. Tämän tehtyään he veivät Kölin kalpean ruumiin ylimääräiseen vaunuosastoon, pois ihmisten silmistä...

Onneksi oli vielä jäljellä neropatti, mutta kuinka kauan? Juna oli pysähtynyt keskellä asumatonta aluetta, ja se tuntui selkeästi vihollisten salajuonelta...


Määränpäähänsä pääsivät
1.päivä - OmenanKara (hyvis, Mikko Zetterberg)
1.yö - ei ketään
2.päivä - ama-fiona (pahis, Munamies)
2.yö - avain (turvamies, Kari Köli Rautiainen)

https://mummonhillot.palstani.com

102Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 10:56 pm

Tiinuskah



Olen onnellinen että saan vielä elää. Ja erityisesti olen onnellinen että saimme pahiksen kiinni. Oli onneksi jo lähes aivan varmaa että ama-fiona oli pahis, kuten olikin, mutta kolme pahista riehuu vielä vapaina, ja varmasti myös murhanhimoisina.

He saivat täydellisen koston, kun turvamies kuoli. Oli kammottavaa huomata, että olemme ilman suojelusta, minäkään en voi enää luottaa pysyväni hengissä... Luulen että lynkkaanyn tänään, tai sitten kuolen seuraavana yönä. Toivotaan kuitenkin, että saan vielä jatkaa elämääni.

Onneksi pahiksen lynkkaaminen pitää ilmassa edes pienen toiveikkuuden...

103Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 10:59 pm

Stamos



Meidän tuurimme selvästu heittelehtii... Sinne meni turvamies, surkeaa tuuria. Eikä ole syytä iloita pahiksen lynkkayksesta kun kolme on vielä jäljellä. Mitä seuraavaksi, neropattiko... Vielä kaksi on täysin heräilemättä, vaikka alkaa kolmas päivä! Toivottavasti hekin tajuaisivat pian herätä.

104Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:05 pm

Wendre



Vihollisia todella lykästi. Mutta niin lykästi meitäkin, mutta olemme nyt tyhjän päällä kun kukaan ei voi suojella meitä pahiksilta. Olen jo valmis antamaan ääneni, ja valitettavasti se menee Arthurolle, jota ama-fiona puolusteli niin kovasti. Mietin myös Kitaraa, mutta kyllä se nyt on Arthuro.
++ Arthuro

105Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:17 pm

Tiinuskah



Arthuro
Äänesti ja epäili Kitaraa. Pyysi tätä vastaamaan pariin kysymykseen. Koska ama-fiona puolusteli häntä, on hän nyt aika negatiivisessa valossa. Muistakaa, että tätä ama-fiona saattoi haluta, tuoda jonkun lynkkayksellaan huonoon valoon.

Viherhuntu
Lyhytsanainen ja puhunut vain kerran, jolloin äänesti ja epäili Kitaraa. Ei muuta sanottavaa, mahd. hiljainen vihollinen.

Pum
Hyvin hiljainen ja oli mukana massassa lynkkaamassa Omenankaraa. Vetosi siihen, ettei halua menettää minua, koska vaikutan hyödylliseltä.

Korppi
Olisi muuten äänestänyt minua, mutta äänestikin ama-fionaa tämän sekoilujen takia. Tuli alunperin esiin vain herättelyäänen vuoksi. Vaikka hän äänesti ama-fionaa, voi hän silti olla pahis, koska Korppi äänesti viimeisten joukossa.

annika6
Puhunut tasan kerran aika ympäripyöreästi, mitä nyt ensimmäiset viestit yleensä ovat.

Kitara
Epäili alussa aika heppoisesti Arthuroa ja sitten ama-fionaa joka puolusteli tätä. En uskoisi viholliseksi, koska oli niin lujasti ama-fionan kurkussa kiinni ensimmäisenä meistä.

Siinä oli taas osasta, listaus jatkuu myöhemmin tänään.

106Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:21 pm

Katherine



Ääneni saa tällä kertaa Kreivitär-Lavigne, koska ei ole heräillyt vielä. Mahtavaa että ensimmäinen pahis lensi jo ulos, meillähän menee aika kivasti jo, vaikka turvamies menikin.

Tiinuskah tiivisti hyvin ajatuksiani muista pelaajista.

++ Kreivitär-Lavigne

107Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:26 pm

Tiffany.



Jes, oli mahtavaa kun ensimmäinen pahis lensi pellolle. Hän mokasi täydellisesti uhkailemalla ja olemalla muita kohtaan epäreilu. Uskallan myös arvata etteivät muut pahikset varmaan suhtaudu häneen kovin suopeasti tällä hetkellä.

Oli kuitenkin harmi, että turvamies kuoli, mutta sen asian kanssa on opittava elämään. Luulen että ainakin yksi pahis äänesti ama-fionaa siinä vaiheessa kun hän muutenkin oli lynkkaantymassa.

108Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:28 pm

Tiinuskah



Okei, on aika paljastaa eräs asia. Olen Leena Hefner os. Herppeenluoma, juorukello. Minun piti kysyä pelin aikana yhdestä pelaajasta ja juoruta tieto teille. Kysyin Arthurosta, ja voin kertoa että hän ei ole pahis. Arthuron rooli on Sui-Hing, joten tämä muuttaa asioita aika radikaalisti. Syyllinen on nyt vain etsittävä jostain muualta.

Jään pelokkaana odottamaan seuraavaa yötä sillä pahiksilla on juuri nyt vieläkin suurempi syy surmata minut.

109Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:31 pm

Pum



Huhhuh, pitää tosiaan miettiä kaikki uusiksi nyt kun juorukello paljasti Arthuron syyttömyyden. Harmi ettet saanut ketään pahista paljastettua, mutta ainakin kaksi on poissa laskuista. Menin aika sekaisin koska uskoin täysillä Arthuron syyllisyyteen. Mutta kiitos sinulle Tiinuskah, estit yhden viattoman lynkkayksen.

110Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:32 pm

Arthuro



Siinäs näitte, olen hyvis. Olen onnellinen että tämä tuli ilmi, vaikka pelkäänkin nyt henkeni puolesta. Tajuatte varmaan nyt että ama-fiona syytti minua vain lavastamistarkoituksessa.

111Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:34 pm

annika6



Menin myös ihan sekaisin tuon paljastuksen myötä. Minulla ei enää ole pääepäiltyä. Onneksi sentään yksi pahis on poissa, mutta olisi mahtavaa potkia seuraava pelistä jo tänään, kostoksi turvamiehen menetyksestä. Mutta se taitaa olla toiveajattelua. Saatan tulla vielä ehkä myöhemmin äänestämään.

112Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:37 pm

Nyks



Hmm... Pahis ulkona, hyvä. Turvamiehen kuolema oli isku vyön alle, mutta ei voi mitään, kuolleet ovat kuolleita ja nyt on myöhäistä katua. Tiinuskah ja Arthuro ovat viattomia kuten uskoinkin. Tämä oli nyt lähinnä tälläinen viesti jossa avasin ajatuksiani... Täytyy vielä miettiä, kuka saa ääneni.

113Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ti Helmi 14, 2012 11:42 pm

Katherine



Minulta ei enää ama-fionalle heru sympatiaa. Sen sijaan että hän yrittäisi perustella asiansa fiksusti ja järkevästi hän lähti kiristyslinnjalle. En tosiaankaan usko hänen sanoihinsa kolmen kuolemasta, mutta mitä jos äänestetään häntä niin sankoin joukoin että hänen on täysin arvottava, kenet hän joukostamme surmaa, jos hän todella on sellainen hahmo? Ihmisten ei todellakaan pitäisi pelätä tätä, vaan enemmän tulevia yötappoja. Olisi liiankin tehokasta, jos pelissä olisi persoona joka surmaa päivisin.

Silti et äänestänyt häntä? Ja aiemmin vieläpä puhuit aika kivasti pahiksestamme... Aloin epäilemään nyt sinua, Marple, tämän viestin luettuani edelliseltä päivältä.

114Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:13 am

Marple



Katherine, minä puhtaasti UNOHDIN äänestää. Voi olla ettet usko, mutta tarkoitukseni oli tosiaan antaa ääneni ama-fionalle. No, ei sillä loppujen lopuksi ollut väliä kun hän kuitenkin lynkkaantyi. Itse epäilisin että K-L ja Sitrus jotka eivät ole sanoneet sanaakaan, saattaisivat olla vihollisia.

115Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:16 am

Kitara



Harmi että menetimme turvamiehen... Mutta pahiksen lynkkays antoi sentään jotain toivoa. Meillä on kuitenkin mennyt suhteellisen hyvin.

Tiinuskah ja Arthuro ovat siis syyttömiä. Arthuroa olisin epäillyt ja äänestänyt ilman tätä tietoa, joten hyvä että se tuli ilmi. Tietysti he voivat olla myös huijaavia pahiksia, mutta en usko että he ottaisivat sellaista riskiä... Olen, kuten moni muukin - tyhjän päällä. Pelkään että minut lynkataan, koska minua on epäilty sekä ykkös että kakkospäivänä, ja muita epäiltyjä ei oikein ole. Oloni on nyt vähän ahdistava, mutta odotetaan mitä tuleman pitää.

116Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:18 am

Tiinuskah



Kitara, olit toinen jonka roolin ajattelin selvittää mutta päädyin kuiten Arthuroon, sillä minulla oli hänestä pieni aavistus, enkä halunnut että hän lynkkaantyisi vain koska ama-fiona järjesti asiat niin. En kuitenkaan usko täysin sinun syyllisyyteesi, joten sinun pitäisi yrittää vakuuttaa ihmisiä syyttömyydestäsi ennenkuin äänivyöry tulee niskaan.

Hmm, epäilen hieman Stamosta. Hänen linjansa on pysynyt tyynenä ja tasaisena, hän on kohtalaisen aktiivinen. Etsin kuitenkin vielä lisää todisteita häntä vastaan, ennenkuin teen lopullisen äänestyspäätöksen.

117Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:20 am

annika6



++ Kreivitär-Lavigne
Kyseessähän on vain herättelyääni, kun hän ei tänne muuten näytä vaivautuvan kirjoittamaan. Heti kun hän puhuu, otan toki ääneni pois.
En itseasiassa keksi nyt enempää sanottavaa, haluan pakottaa loputkin hereille, ettei pahiksille jää massaa johon hiljentyä.

118Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:23 am

Arthuro



Itse mietin pitkään ja päätin etten äänestä Kitaraa, koska hän äänesteli ama-fionaa jo ensimmäisellä kierroksella, eli hänet voi aika varmasti todeta hyvikseksi, vaikkei mikään tietenkään ole varmaa. annika6 epäilyttää, hän ei puhu mitään järkevää vaan kaikkea ympäripyöreää ja antaa vain herättelyääniä. Eli
++ annika6

119Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:24 am

Wendre



Mielestäni annika-6ta ei tulisi äänestää vain koska hän on vähän äänessä. Hän sentään puhuu edes jotain, toisinkuin murheellisen moni muu, kuten Viherhuntu, MetsoMarie, Tuli-Tikku... Tämä on harmillista, sillä pahikset voivat toisaalta kuulua äänekkäimpiin mutta myös hiljaisempiin.

120Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:26 am

Kitara



Yllätyin positiivisesti kun huomasin että Arthuro tajusi että äänestin jo 1. päivänä ama-fionaa. Nyt voin olla aika turvallisin mielin. Pelkään että joillain on kuitenkin päähänpinttymä minusta pahiksena, mutta sille ei voi sitten mitään.

121Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:28 am

marve



Anteeksi epäaktiivisuus, olen nyt hereillä taas! Olen epäillyt jo pitkään erästä henkilöä, Shannonia. Hänen hiljaisuutensa on jotenkin outoa, ja hän on todella fiksun oloinen henkilö. Suorastaan ehkä uhkaavan fiksu... Toivottavasti ette pidä minua hulluna, mutta nyt teen näin:
++ Shannon

122Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:29 am

Marple



Vaikka annika-6 on vähän äänessä, ei häntä silti voi leimata hyvikseksi. En silti äänestä häntä, vaan parin muun tavoin annan herättelyäänen kun en nyt muuta keksi. Tällä hetkellä näyttää että herättelyäänet lynkkaavat, ja meidän on vain toivottava että ne osuvat oikeaan ja pahis menehtyy.
++ Kreivitär-Lavigne

123Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:32 am

Korppi



Herättelyäänet eivät missään nimessä saisi ratkaista lynkkaajaa joten joudun nyt tekemään vähän ikävän ratkaisun. En epäile annika-6ta kovin paljoa, mutta sen verran kuitenkin että voin antaa ääneni hänelle. Hän on hereillä vain silloin tällöin, esittäen näennäisesti aktiivista.
++ annika-6

124Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 12:57 am

Admin


Admin

Yö 3.

Tulos
annika-6 - 2
Kreivitär-Lavigne - 3
Shannon - 1
Arthuro - 1

Junan ravintolavaunussa oli aika toiveikkaat tunnelmat, kun tuli lynkkayksen aika. Konduktööri laskeskeli hyräillen ääniä, kaikki olivat tyytyväisiä pahiksen lynkkayksesta eikä heidän mieltään painanut enää edes Kari Kölin menettäminen. Lopulta konduktööri käveli Kreivitär-Lavignen luo, ja kosketti tätä olalle. Kreivitär-Lavigne vilkaisi häntä järkyttyneenä, mutta käveli kuitenkin kuuliaisesti eteen kaikkien nähtäville. Konduktööri hymyili yleisölle lupaavasti, ja avasi vesisuihkun. Peruukki lensi lynkatyn päästä ja maski huuhtoutui hänen kasvoiltaan.

Heidän edessään seisoi Piia Potka. Konduktööri oli avaamassa suunsa, mutta Piia päästi kirskuvan äänen syvältä sisimmästään.
"No, mitä laitetaan?" hän kysyi sitten kimeällä äänellä. Kaikki tuijottivat Piiaa silmiään uskomatta...
"Anteeksi, mutta minun on pakko tehdä tämä! Keskuudessamme on Kölin murhaaja!" Piia huudahti, nosti lihakirveensä, ja heitti suoraan kohti Stamosia. Stamos ei ehtinyt reagoida mitenkään, kun kirves napsahti tylppä pää edellä hänen ohimoonsa, ja hän kaatui tajuttomana lattialle kuin sätkynukke jolta katkaistaan narut.
"Kiitätte vielä minua, siinä on syyllinen" Piia sanoi ylpeänä. Ihmiset olivat rientäneet katselemaan Stamosin saamia vammoja, jotka olivat kohtalaisen pahat. Hän alkoi kuitenkin palailla tajuihinsa.

Konduktööri avasi vesisuihkun, ja suihkautti maskin ja peruukin pois Stamosin yltä. Alta paljastui Birger Borg, joka katseli heitä laajenneilla silmillään.
"Hih hih hih" hän naureskeli sekopäisenä. Ei, tässä heillä ei ollut pahista.
"Taisin olla sittenkin väärässä. Isi aina sanoi, että luota vaistoihisi ja..." Piia aloitti, mutta närkästyneet ihmiset tunkivat häntä jo ulos junasta. Piia jätettiin metsän laitaan - ihmisillä oli syynsäkkin harmitukseen, koska umpihullu - erikoishahmo olisi voinut viedä mukanaan pahiksen.
Pian Piian perässä junasta kannettiin pihalle hysteerisesti kikattava Stamos, Birger Borg. Juna lähti taas liikkeelle iltahämärissä, ja jätti viimein aavemaisen metsän taakseen...


Poissa silmistä, poissa mielestä
1.päivä - OmenanKara (hyvis, Mikko Zetterberg)
1.yö - ei ketään
2.päivä - ama-fiona (pahis, munamies)
2.yö - avain (turvamies, Kari Köli Rautiainen)
2.päivä - Kreivitär-Lavigne (umpihullu, Piia Potka)
2.päivä - Stamos (hyvis, Birger Borg)

Poissa - 5
Jäljellä - 20

https://mummonhillot.palstani.com

125Rush (juonittelupeli) - Sivu 5 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Ke Helmi 15, 2012 1:10 am

Admin


Admin

4.päivä

Aamuyöstä juna oli totuttuun tapaan pysähtynyt - tällä kertaa sillalle, jonka alla oli syvä joki. Ihmiset nosuivat ylös ja lähtivät kiertelemään vaunuosastoja hiukan väsyneinä ja uupuneina.
Lopulta eräästä vaunuosastosta kuului hysteerinen kirkaisu. Ihmiset riensivät välittömästi äänen suuntaan, ja heitä kohtasi hirveä näky. Vaunuosastossa makasi ruumis, Leena Hefner os. Herppeenluoma.
Yksi ihmisistä käveli vaunuosastossa olevan yöpöydän luokse. Siinä oli tyhjä viinilasi - sekä pussillinen pillereitä.

Konduktööri nosti huokaisten pussin käteensä.
"Vahvaa myrkkyä. Hän oli niin utelias, ettei ollut varmaan vaikea saada häntä maistamaan näitä illallisviinin kanssa"
Ihmisten mieli oli haikea, kun Leena kannettiin ruumispussissa ylimääräiseen vaunuosastoon, ja asetettiin lattialle Kari Kölin ruumiin vierelle.

Ihmisissä kalvoi pelko, kun he katselivat ikkunoista sillan alla olevaan jokeen. Pahikset olivat saaneet hengiltä taas yhden heistä...


Ulkona

1.päivä - OmenanKara (hyvis, Mikko Zetterberg)
1.yö - ei ketään
2.päivä - ama-fiona (pahis, munamies)
2.yö - avain (turvamies, Kari Köli Rautiainen)
2.päivä - Kreivitär-Lavigne (umpihullu, Piia Potka)
2.päivä - Stamos (hyvis, Birger Borg)
3.yö - Tiinuskah (juorukello, Leena Hefner os. Herppeenluoma)

Poissa - 6
Jäljellä - 19

https://mummonhillot.palstani.com

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa