Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Rush (juonittelupeli)

+21
Stamos
Wendre
Tiffany.
avain
Pum
Korppi
Horacle
Tuli-Tikku
Marple
Shannon
Lara
marve
Nyks
Kitara
Arthuro
Katherine
annika6
ama-fiona
OmenanKara
Tiinuskah
Admin
25 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

151Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:18 am

Korppi



Katherinen kooste minusta viestii hiukan synkästä tulevaisuudesta kohdallani, ja odotankin iltaa peläten, koska jos saan lisää ääniä, niin lynkkaatte todella hyödyllisen hyviksen. En siis kannata sitä. Arvostan sitä että Nyks puolusti minua mutta lopulta sekin voi vain pahentaa tilannetta. Ei meillä ole varaa kovin moneen virheeseen, jos ette sattuneet muistamaan, meiltä on mennyt monta hyödyllistä hyvistä ja viholliset kasvattavat voimiaan.

Itse annan ääneni Sitrukselle, hänen outoa taktiikkaansa ja hiljaisuutaan ihmetellen.
++ Sitrus.

152Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:20 am

Sitrus.



No ymmärän että minua epäillään ja että olen epäilyttävä. En kuitenkaan kommentoi noita epäilyksiä vielä kun ne ovat aika vähäisiä. Katherine osoitti viestissään aika hyvät syyt epäillä Korppia. Sinällään aika mahdollista, ama-fiona ei nimittäin maininnut Korppia kertaakaan viesteissään ja se jos mikä kielii varovaisuudesta. Minusta perusteet Korpin lynkkaamiseen ovat muutenkin hyvin fiksut, eli annan hänelle ääneni.
++ Korppi

153Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:22 am

Nyks



Ihan pikku huomautuksena Nyks, sanoit että pahis olisi auttanut ystäväänsä. No, sinähän juuri autat Korppia, joten osittain puhuit itsesi pussiin

Puolustin kylläkin henkilöä jonka koin hyvikseksi. Vaikutat fiksulta, missä vaiheessa viestiäni sanoin että vain pahikset voivat puolustella muita? No, jos Korppi lynkkaantyy ja onkin pahis, annan teille kaikki syyt epäillä minua.

154Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:24 am

Wendre



Kiinnisaamamme pahis on kyllä todella lahjakkaasti kätkenyt suhteensa muihin pelaajiin eli tyhmä hän ei missään nimessä ollut. Vaati paljon aikaa päättää ketä äänestän, mutta Nyks saa niskavillani nousemaan pystyyn, ja tuntuu että hän turhan kärkkäästi puolustaa Korppia, eli ehkä hän kuvitteli sen tekevän hänestä reilun ja luotettavan oloisen.
++ Nyks

155Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:26 am

Kitara



Hirvittävää miten pieleen lynkkays voi mennäkkään! Taas neljä pahista, ei ollenkaan hyvä. Itse epäilen myös Nyksiä, koska hän ilmestyi niin oudosti kiilottamaan imagoaan. Hänen pelityylinsäkkin on vähän samanlainen kuin ama-fionan, ja se on nyt tässä äänestyksessä ratkaiseva tekijä.
++ Nyks

156Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:27 am

Tuli-Tikku



Näyttää selkeältä, että nyt joko Korppi tai Nyks lynkkaantyy. He saattaisivat hyvin olla pahiskaksikko mutta itse en uskalla vielä antaa ääntäni, vaikka todennäköisesti se toiselle heistä meneekin.

157Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:31 am

annika6



Itse mietin myös näiden kahden väliltä ja tulin siihen tulokseen että Korppi on parempi vaihtoehto, ja jos hän on pahis, sitten meillä on suuri syy lynkätä häntä puolustellut Nyks heti perässä. Hän itsekkin sanoi että jos näin on, saamme vapaasti lynkata hänet. Eli siis, oma kantani tuli viimeistään valmiiksi kun luin Katherinen viestin. Jos Korppi ei olekkaan pahis, saattaa olla että epäilykseni kääntyvät Katherineen. Ja jos on, kaikki kiitos ja kunnia Katherinelle.

++ Korppi

158Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:33 am

Sitrus.



Aivan, jos Korppi on vihollinen, voimme huoletta vetää Katherinen epäilyslistoilta. Toisaalta pelkään että jos hän on, niin Katherine nirhataan heti seuraavana yönä, koska hän olisi liikaa vaaraksi pahiksille. Toivoisin siis että Katherine julkaisisi ennen iltaa myös kaikki muut epäilynsä, jotta meille jää käteen jotain konkreettista, jolla kostaa hänen mahdollinen kuolemansa. Harmittaa jo se ettemme tajunneet pyytää samaa Tiinuskahilta...

159Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:36 am

Wendre



En halua kuulostaa kateelliselta, mutta mielestäni ylistätte Katherinea liikaa. Odottaakaa edes, pitääkö Korpin syyllisyys paikkaansa... No, itse olen sitä mieltä että vaikka hän antaisi tarkan kaavion vihollisporukasta, niin emme voi sataprosenttisesti luottaa siihen. Vai luotammeko ama-fionan lynkkayksen aloittaneen arvioon? Emme varmasti.

160Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:37 am

Horacle



Komppaan Wendreä, emme voi luottaa täysin mihinkään tässä pelissä. Ja mistäs sitä tietää vaikka Katherine olisi salakavala pahis, nii-iin. No, itse epäilen Nyksiä koska hän tuntuu vähän kärkkäästi esittävän itsensä hyvässä mutta kovin himmeässä valossa. Suomeksi sanottuna, käy hyvin harvoin viestittämässä peliin. Eli siis.
++ Nyks

161Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:39 am

Nyks



Olen äänekkäämpi kuin moni muu pelaaja joten se on epäilyille uskomattoman typerä syy. En yritä esittää itseäni missään valossa, puolustin vain henkilöä jonka koen hyvikseksi ja saan heti kaikki kimppuuni? Uskon että ainakin yksi pahis saattaa ujuttautua äänestämään minua tai Korppia, joten ollaan tarkkana.

162Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:42 am

Horacle



No se oli minun mielipiteeni enkä halua että loukkaannut siitä. Mielestäni tulet usein esille vain äänestyksen takia, johan sen näkee paljain silmin - paitsi nyt kun sinut uhataan lynkata, olet kyllä oudon aktiivinen. En halua loukata mutta jotenkin tuo pistää silmään eikä hyvässä mielessä.

163Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:44 am

annika6



Noniin, ei ole syytä riitaan. Itse Horacle kyllä ymmärän sen miksi Nyks on juuri nyt. Kukapa meistä ei yrittäisi puolustaa itseään jos on lynkkaysuhan alla? Minä ainakin yrittäisin kaikin keinoin, sinäkö voisit sanoa olevasi ihan hiljaa? Ymmärän Nyksiä mutta epäilen Korppia. On hienoa että ihmiset tämän mylläkänkin keskellä puolustavat toisiaan.

164Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:47 am

Kätkykehto



Hmm... Tilanne on vaikea ja ahdistava. Menetimme kaksi pelaajaa ja pahikset vahvistivat asemaansa, jipii. En keksi ketä äänestäisin joten jätän sen tällä kertaa väliin. Voin vain toivoa että pahis lentää ulos tänä iltana ja että meitä odottaa parempi huominen.

165Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:49 am

Tuli-Tikku



Pitäisi varoa ennenkuin tämä menee taas kamalaksi riitelyksi. Muistatteko miten OmenanKaran kävi erimielisyyksien takia? Nyt ne eivät ole niin pahat, mutta jos Nyks tai Korppi onkin hyvis, voisi sitä varovasti verratta siihen mitä OmenanKara joutui kauan sitten kokemaan.

166Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 4:51 am

Lara



Päivä on ihan lopussa, ja päätin antaa ääneni Korpille koska hänen epäilijänsä ovat antaneet enemmän perusteita kuin Nyksin epäilijät, ja täytyy sanoa että yhdyn noihin epäilyihin täysin. Toivottavasti nyt lentää pahis ulos, kaiken eilisen karmean jälkeen...

167Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 6:03 am

Admin


Admin

Yö 6.

Tulos
Korppi - 5
Sitrus - 2
Nyks - 2

Juna oli yhä pysähtyneenä vuoristossa. Oli ääntenlaskinnan aika - eilinen oli jättänyt syvät arvet, ja monet ravintolavaunuun tulleet olivatkin unettoman ja järkyttyneen oloisia.
Konduktööri laski rauhallisesti ääniä, mutta ihmiset lähinnä tärisivät tai vapisivat. Hän oli laskenut ääniä kolmeen pinkkaan. Lopulta konduktööri asteli Korpin luokse. Korppi tuijotti häntä epäuskoisesti hymyillen ja hermostuneesti naureskellen, mutta käveli sitten hitaasti eteen, tutusti kaikkien nähtäville.

"Toivon todella, että osumme nyt nappiin" konduktööri totesi. Sitten hän avasi vesisuihkun - vähän ennen sitä muutama tarkkasilmäinen huomasi kammottavan hymyn Korpin kasvoilla. Vesi huuhteli hänen valeasunsa pois, ja kyllä - heidän edessään seisoi Marja Tyrni. Ihmiset olivat täysin hiljaa tuijottaessaan häntä. Leveä ja muikea hymy oli levinnyt Korpin eli Marja Tyrnin huulille. Hänen sormensa olivat puristuneet tiukasti käsilaukun kahvan ympärille.
"Suut makiaks!" hän totesi iloisesti, suuremmin häiriintymättä lynkkaystaan "Sillä nyt tulee luodintäydeltä ruutia nassuun"
Hän tunki kätensä laukkuunsa ja tavoitteli ilmeisesti pistoliaan, mutta konduktööri pyöritteli sitä kädessään. Marja Tyrni kohotti kulmiaan havaitessaan sen, mutta hymy palasi pian hänen huulilleen.
"Miten nopea liike, rakas konduktööri!" hän hämmästeli "Mutta teidän on ystävät rakkaat aikaista riemuita" hän heristi sormeaan sanoessaan sen "Tämä on vasta alua, ja saatte kärsiä tästä, kullannuput!"
Sitten hän ojensi kätensä, ja antoi kahden vapaaehtoisen taluttaa hänet ulos. Marja Tyrni jäi seisomaan jyrkänteen rinteelle, ja vilkutti iloisesti heidän peräänsä.

"Noniin, kaksi vihollista lynkatty, kolme jäljellä" konduktööri tokaisi "Mutta vielä ei ole juhlan paikka..."
Silti aurinko tuntui paistollaan iloitsevan heidän puolestaan. Mutta kolme pahista olivat vielä jäljellä, ja kostonhimo kupli heidän sisällään...


Muissa maailmoissa
1.päivä - OmenanKara (hyvis, Mikko Zetterberg)
1.yö - ei ketään
2.päivä - ama-fiona (pahis, munamies)
2.yö - avain (turvamies, Kari Köli Rautiainen)
3.päivä - Kreivitär-Lavigne (umpihullu, Piia Potka)
3.päivä - Stamos (hyvis, Birger Borg)
3.yö - Tiinuskah (juorukello, Leena Hefner os. Herppeenluoma)
4.päivä - Shannon (3.osapuoli, Yasmine)
4.päivä - Marple (poikaystävä, Ycä)
4.yö - Arthuro (hyvis, Sui-Hing)
5.päivä - Korppi (pahis, Marja Tyrni)

Poissa - 10
Jäljellä - 15

https://mummonhillot.palstani.com

168Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) Pe Helmi 17, 2012 6:15 am

Admin


Admin

Päivä 6

Oli jälleen uusi aamu.
Ihmiset olivat valvoneet pitkään keskustellen eilisistä tapahtumista, siitä miten niin Marja Tyrni kuin Munamieskään eivät juuri olleet vastustelleet lynkkaystaan - he olettivat sen johtuvan siitä että pahikset olivat jo varmoja voitostaan. Aamulla juna oli pysähtynyt autioituneen pikkukaupungin asemalla. Ihmisiä houkutti hirveästi nousta kyydistä - mutta se ei ollut mahdollista ennenkuin kaikki pahikset olisivat kiikissä. He siis söivät aamiaisen, ja ryhtyivät normaalille tarkastuskierrokselle.

He ehtivät jo varautua näkyyn avatessaan viimeisen vaunuosaston oven, sen missä Katherine nukkui. Hän makasi selällään lattialla alkuperäiseen muotoonsa palautuneena - Jari Potsi. Hänen kaulassaan oli karu ristin muotoinen viilto, ja hän oli ilmeisesti kuollut veitsen lävistäessä kaulavaltimon.
Yksi joukosta purskahti paniikinomaiseen itkuun. Hänet jouduttiin asettamaan omaan vaunuosastoonsa rauhoittumaan. Toisaalta muistakin oli haikeaa raahata Jari Potsin ruumis muiden kuolleiden seuraan.

Sitten he kokoontuivat ravintolavaunuun. Suru risteili ilmassa väreilevänä...



Häippäiseet
1.päivä - OmenanKara (hyvis, Mikko Zetterberg)
1.yö - ei ketään
2.päivä - ama-fiona (pahis, munamies)
2.yö - avain (turvamies, Kari Köli Rautiainen)
3.päivä - Kreivitär-Lavigne (umpihullu, Piia Potka)
3.päivä - Stamos (hyvis, Birger Borg)
3.yö - Tiinuskah (juorukello, Leena Hefner os. Herppeenluoma)
4.päivä - Shannon (3.osapuoli, Yasmine)
4.päivä - Marple (poikaystävä, Ycä)
4.yö - Arthuro (hyvis, Sui-Hing)
5.päivä - Korppi (pahis, Marja Tyrni)
5.yö - Katherine (hyvis, Jari Potsi)

https://mummonhillot.palstani.com

169Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 18, 2012 12:27 am

annika6



Jes! Toinen pahis on hengiltä. Mutta harmi että se maksoi meille Katherinen hinnan... Nyt epäilen entistä enemmän Nyksiä joka puolusteli Korppia.

170Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 18, 2012 12:29 am

Sitrus.



Osuimme niin nappiin kun osua vain voi. Mutta jos haluamme täysin tasata tilit, niin meidän on heti perään lynkattava toinen pahis. Itse en vain tiedä oikein, ketä epäillä... Hiljaisempina pysyneitä on liikaa.

171Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 18, 2012 12:43 am

Horacle



Hah, sinne meni toinen pahis. Ilman Shannonin lynkkaysta heitä olisi enää kaksi jäljellä, mutta parempi tämäkin kun ei mitään. Nyks on tosiaan nyt vähän negatiivisessa valossa. En anna vielä ääntäni hänelle, mutta hänhän itse sanoi että häntä saa tosiaankin epäillä jos Korppi onkin pahis.

En usko että kyseessä olisi vain sattuma, vaan uskon että hän saatta olla Korpin pahiskumppani.

172Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 18, 2012 12:47 am

Kitara



Tämä pahiksen lynkkays toi uuttaa toivoa tulevasta. Enää kolme jäljellä, kolme lynkkaysta voittoon. Ei kuulosta kovin haastavalta. Itse epäilin jo Nyksiä viime kierroksella, ja nyt saatte kuulla vähän syistä.

Ensimmäisenä on arvatusti pahikseksi osoittautuneen Korpin väkinäinen puolustelu. Hän yritti myös alussa hoitaa Tiinuskahin ulos pelistä ovelasti, kääntäen Tiinuskahin ehdottoman kolmen perusteen taktiikan häntä vastaan. Nyks saa nyt vain kylmät väreet kulkemaan selkäpiitä pitkin, joten äänestän häntä.
++ Nyks

173Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 18, 2012 12:52 am

marve



Minäkään en vain pysty nielemään sitä miten Nyks puolusteli Korppia. Se on jotain sellasista, mitä ei voi ohittaa olankohautuksella. Nyks ei muuten aiemmin epäillyt ama-fionakaan, joten syyt sulkea hänet pelistä lisääntyvät aina vain. Siispä hän saa pitemmittä puheitta myös ääneni.
++ Nyks

174Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 18, 2012 12:54 am

annika6



Nyks ei ole ainut ketä epäilen. On pakko sanoa että Sitrusin yhtäkkinen herääminen kiinnitti tietenkin huomion... En silti ole valmis äänestämään häntä, tarkkailen vielä hänen käytöstään.

175Rush (juonittelupeli) - Sivu 7 Empty Vs: Rush (juonittelupeli) La Helmi 18, 2012 12:55 am

Tuli-Tikku



Onneksi pahis lynkattiin. Voitonmahdollisuudet kohenivat edes vähän. Mielestäni seuraavaksi pitäisi lynkata Nyks. Aiemmin kirjoittaneet ovat jo todenneet miten epäiltävää on puolustella noin avoimesti toista. En ole valmis antamaan ääntäni hänelle, koska Nyksillä saattaa olla vielä sanottavansa aiheesta. Odotankin hänen kommentiaan viime lynkkayksesta.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa