Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

- Hysteria (juonittelupeli!) 2. yö (La 3.2 klo 20.00)

+22
Tiffany.
Stamos
Kreivitär-Lavigne
Wendre
Tiinuskah
OmenanKara
Tuli-Tikku
Marple
Lara
Kätkykehto
Viherhuntu
Korppi
Horacle
Pum
Katherine
Nyks
marve
ama-fiona
Shannon
avain
annika6
Admin
26 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

Sitrus.



Shamaanin menetys oli raju potku vyön alle, mutta ei saa lannistua, meillä on yhä mahdollisuuksia vaikka ne vähän hupenivatkin. Itse olen myös varma että joko marve, avain, OmenanKara tai Kitara on pahis. Selaan nyt heidän viestinsä läpi ja päätän sitten kuka ansaitsee ääneni.

avain



Pääepäillykseni on noussut MetsoMarie. Outo käytös, eli äänestää aina sitä joka on muutenkin lynkkaantymassa. Ennen jopa ilmestyi paikalle vasta kun oli aika äänestää, ja tässä onkin yksi suurimmista syistäni epäillä häntä - muutti taktiikkaansa kun asiasta mainittiin, ja nyt kirjoittelee peliin aika turhanpäiväisiä, sisällöttömiä viestejä joissa ei ole oikein mitään uutta, lähinnä tilanteen päivittelyä tai sitten muiden komppailua. Siksipä ääneni saa;

++ MetsoMarie

annika6



Tuntuu, että jokin loksahtaa paikalleen. Ettei vain pelin aktiivisin pelaaja olisi pahis? Kaikki tuntuu jotenkin oudon selvältä mielessäni. Ensimmäisenä päivänä avain yritti lynkata Shannonin - arvasiko hän tämän olevan jo silloin shamaani? Kun hän huomasi ettei lynkkays oikeastaan onnistu, hän keskittyi muihin. Ehkä hän arveli että Shannonia suojellaan, ja sopi siksi pahiskaveriensa kanssa ettei aika ole kypsä Shannonin surmaamiselle. Kun Pum jäi kiinni, oli shamaanin murha kai sopiva kosto.

++ avain

Kitara



annika6, sinusta paistaa läpi että olet varma avaimen syyllisyydestä. Miten se voi olla mahdollista? Vain pahikset tietävät pahistoverinsa. Taidat vähän hätiköidä - minusta nimittäin luulet liikoja itsestäsi ja yrität ehkä saada vain hyödyllisen pelaajan ulos niin ettei lynkkaysta tarvitse häneen uhrata? Viestisi oli niin kummallinen että saat ääneni ansaitusti.

++ annika6

marve



- - Kreivitär-Lavigne
++ annika6

Annika, olen samaa mieltä Kitaran kanssa. Vedit vähän överiksi ja se kiinnitti huomioni sinuun. Aktiivisuus on vain hyvästä, ja tuossa teoriassa oli niin monta "ehkä" - kohtaa että jo se vei uskottavuutesi. Siksi saat myös minun ääneni.

OmenanKara



Avain on nyt silmissäni viaton annikan uusimman viestin jälkeen. Todella outoa kyllä annikalta, joka on ennen vaikuttanut niin fiksulta ja hyvältä pelaajalta. Teoriallasihan ei ole pohjasta tietoakaan - jos pahikset kerta uskoivat Shannonin olevan shamaani, he olisivat kai varmasti aluksi ainakin YRITTÄNEET surmata hänet, ettei hän ehdi antaa hyviksille arvokkaita tiedonjyviä. Heille olisi myös ollut liian riskialtista pitää Shannon hengissä ihan kostamista varten.

++ annika6

Sitrus.



Outoa, todella outoa. Heti kun avain on lynkkaantymassa, rientävät marve, Kitara ja OmenanKara äänestämään tuntematonta vihollista, annikaa. Tämä ei kuitenkaan käy järkeen, koska pahiksiahan olisi silloin viisi, mutta ehkä 3.osapuoli on pahisten puolella? Juttu sai ainakin mielenkiintoisen käänteen.

marve



Itseasiassa ymmärän täysin miten epäilyttävältä tuo saattaa näyttää, mutta jos jotkut muut kolme olisivat yhtä päättäväisesti äänestäneet annikaa, epäiltäisiinkö heitä? Ei. Meidät on lavastettu syylliseksi ja se tulee vaikuttamaan meihin koko pelin ajan. Jokaista liikettämme vahditaan.

MetsoMarie



marve, älä jauha p*skaa, tai yritä esittää väärinymmärettyä. Mielestäni on selvä, että viholliskolmikko on OmenanKara, marve ja avain. Kitara saattaa olla heidän puolellaan toimiva 3.osapuoli, tai sitten viaton, mutta nuo kolme ovat olleet vahviten esillä. Ilmiselvä yritys lynkata annika. Ihmiset, lynkataan joku noista, ei anneta heidän viedä annikaa mukanaan!

Aion estää teitä.

++ avain

Tiffany.



Tosi epätoivoista yrittää lynkata annika, vieläpä neljän voimin... Teoria 3.osapuolen petturuudesta on tosi fiksu, tukeudun siihen. En myöskään anna noiden neljän hallita koko peliä, hoidetaan viholliset ulos nyt kun ne vapaaehtoisesti esiin kömpi. Elikkä siis.

++ avain

Arthuro



++ avain

Niin ilmiselvä yritys syöstä viaton lähteeseen, että kuvottaa. Jos avain on pahis, voimme olettaa loppujenkin olevan.

ama-fiona



Heitetään pahikset vaan pelistä pihalle yksi kerrallaan. Epäilin jo vähän alussa avainta, ja nyt epäilykset saivat aivan uutta puhtia. annika-6 taas on nyt silmissäni viaton, olen varma että pahikset surmaavat hänet yöllä jos eivät lynkattya saa.
++ avain

avain



Ei nyt kiihdytä. Me vain tosiaan olemme tai ainakin itse olen ovelan lavastuksen uhri, ja epäilen kyllä annikaa huomattavankin paljon. Huomatkaa silti että en äänestänyt häntä vaan MetsoMariea, ainoana meistä neljästä. Miksi siis lynkata minut? Mitä järkeä?

marve



Avain, tuohonkaan et voi täysin tukeutua, nyt tuntuu että yllytät ihmiset minun, OmenanKaran tai Kitaran kimppuun. Vihollinen voi olla kuka tahansa, mutta minä se en ole, uskokaa pois. Olette sitäpaitsi unohtaneet että todistin ettei liittoa ole olemassa, kun äänestin avainta. Annika äänestyskohteena on kohtalon pilkkaa ja SATTUMAA. Uskokaa minua!

Katherine



++ avain

Massan mukana menen tällä kertaa, koska minusta se että marve äänesti avainta ei tosiaankaan todista mitään, kyseessä saattoi olla vain hämäys.

Viherhuntu



marve, älä jauha p*skaa, tai yritä esittää väärinymmärettyä. Mielestäni on selvä, että viholliskolmikko on OmenanKara, marve ja avain. Kitara saattaa olla heidän puolellaan toimiva 3.osapuoli, tai sitten viaton, mutta nuo kolme ovat olleet vahviten esillä. Ilmiselvä yritys lynkata annika. Ihmiset, lynkataan joku noista, ei anneta heidän viedä annikaa mukanaan!

Aion estää teitä.

Veit sanat suustani. Nyt loppui manipulointi, on aika laittaa syylliset vastuuseen teoistaan. Toiveikkain mielin äänestän;
++ avain

Kreivitär-Lavigne



Kun lueskelin mielipiteitänne, minulle tuli hyvin ristiriitaiset tuntemukset.
Silti, avain pistää selvästi esiin.
++ avain

Admin


Admin

Tulosa

avain - 8
annika6 - 3
MetsoMarie - 1

Aurinko laski taivaanrantaan, kun kolme jäljellä olevaa vihollista seisoi erillään toisistaan totuuden puhdistavan lähteen ympärillä. Oli vaikea peittää voitonriemuista hymyä, kun vanhus laski lähteen reunalle kilisevät kolme vaaleanpunaista kuulaa sekä yhden ruskean kuulan. Sitten hän otti esiin kourallisen purppuroita kuulia, ja laski ne kilisten lähteen reunalle. Lynkkaystulos oli selvä ja yksimielinen.

Yksi pahiksista oli vähällä naurahtaa epäuskoisesti hyvisten typeryydelle. Marian lynkkaaminen ei ollut hyödyttänyt heitä lainkaan, vaan hintana siitä oli ollut shamaani. Valoa ei ollut näkyvissä, vain pimeä tunneli. Kun vartijat lähestyivät avainta, hän suuntasi aggressiivisen ja tyylikkään potkun toista kohti, mutta kompuroi, ja kaatui toisen käsivarsille. Tämän jälkeen hän alkoi kirkukaan korvat särkevällä, hysteerillä äänellä. Hän oli selvästi todella haluton sukeltamaan lähteeseen, mutta vartijat retuuttivat hänet sen luokse. Koko matkan avain rimpuili ja potki rajusti, jopa purren yhtä vartijaa kasvoihin.

Lopulta he saapuivat lähteelle. avaimen kasvot heijastuivat kiiltelevästä vedenpinnasta. Hän hengitti syvään, ja vartijat eivät vieläkään päästäneet häntä irti.
"Sukellatko vapaaehtoisesti?" vanhus kysyi hinkuvalla äänellä. Avain antoi selvän vastauksen, potkaisi kenkänsä jalastaan vanhusta kohti. Ääntenlaskija pudisteli päätään tälläiselle huonokäytöksellisyydelle, ja nyökkäsi sitten vartijoille lyhyesti. He tyrkkäsivät avaimen muitta mutkitta lähteeseen. Hetken aikaa oli aivan hiljaista, ja hyvikset odottelivat syvään hengittäen.

Vedenpinta hajosi valtavalla voimalla. Esiin ilmestyi hiukan iäkkäämpi, mustahiuksinen nainen, jonka kuparinruskeat silmät tuijottivat heitä kauhusta kangistuneena.
"Suvi!" vanhus totesi pettynyt sävy äänessään. Nainen käänsi katseensa viereensä, jossa seisoi osa piiristä. Avain hengitti syvään ja tuskaisesti.
"Yritin kyllä kertoa" hän henkäisi, ja kaatui sitten kuin hidastetusti veteen, painuen lohduttomasti pinnan alle. Väreet kävivät pinnassa, ja katosivat sitten.

Jos pahikset olisivat voineet, olisivat he hyppineet riemusta. He kuitenkin hymyilivät mielessään hillitysti, ja kävivät sitten muiden mukana makuulle.

Mielessään jokaisella kuitenkin risteili tuleva murha.


Poistuneet 10
Jäljellä: 15

Kasteisen haamun pisara hento

1.päivä - Horacle (hyvis, Janica)
1. yö - Korppi (prinsessa, Noora)
1.yö - Tuli-Tikku (prinssi, Eetu)
2.päivä - Lara (hyvis, Annika)
2.yö - Tiinuskah (hyvis, Mia)
3.päivä - Pum (pahis, Maria)
3.yö - Marple (rosvo, Hannu)
4.päivä - Wendre (hyvis, Elina)
4.yö - Shannon (shamaani, Petri)
5.päivä - avain (hyvis, Suvi)

https://mummonhillot.palstani.com

Admin


Admin

6.päivä

Keskellä yötä ilmaa halkoi kirkaisu. Ihmiset hätkähtelivät hereille, ja nousivat nopeasti ylös. Kirkaisu oli kuulunut kylän rajoilta, joten he lähtivät juoksemaan pohjoiseen. Kyläläisten kasvoilla oli toiveikkaita ilmeitä - ehkä kaikki ratkeaisi nyt parhain päin? Ehkä he ehtisivät saada vihollisen itseteossa kiinni.

Metsänreunalta löytyi annika6, jonka käsi vuosi vuolaasti verta. Tyttö istuskeli kannolla, ja pian kylän lääkintämiehet puhdistivat hänen haavojaan. Muut puolestaan istuivat tytön ympärille, ja odottivat selvästi jännittyneinä mitä tämä oli sanomassa. Hetken kuluttua annika6 avasikin suunsa, henkäistyään ensin syvään.
"Olin iltakävelyllä, ja metsästä hyökkäsi joku hullu kimppuuni! Olen varma että hän yritti murhata minut..." tyttö sanoi ääni täristen. Ihmiset vaihtoivat merkitseviä katseita. Oliko tässä murhaaja, joka vain esitti viatonta? Annika6 teki kuitenkin kaikki kysymykset turhiksi seuraavalla lauseellaan.
"Olen Marika, oman tien kulkija"

Tätä lausetta seurasi syvä hiljaisuus. Marika oi selvinnyt hengissä yötaposta, mutta luultavasti viholliset iskisivät häneen uudestaan heti seuraavana yönä. Kun joukkio lähestyi kylää, iski yllättäen Kätkykehto kätensä jonkun taskuun, ja kiskaisi sieltä mustan helmen. Kaikki kääntyivät katsomaan häntä - Kätkykehto nimittäin käkätti mielipuolisesti ja epäinhimillisesti. Yksi kyläläisistä veti jopa jalkajousen esiin, mutta heti koskettaessaan helmeä Kätkykehdon valeminä katosi, ja tilalla oli outo, vaaleanpunainen olento. Hetkeäkään miettimättä se sulki helmen nyrkkiinsä.
"Olla Jebou!" se sammalsi "Saada helmi, minä nyt poistua, kolmas osapuoli!"
Pitemmittä puheitta se hyppäsi taivaalle, nousi ilmaan, ja kiisi avaruuteen.

Pöllämystynyt joukkio tuijotti epäuskoisena sen perään. Sitten he jatkoivat sanaakaan sanomatta matkaansa totuuden puhdistavalle lähteelle.


Helvetin liekeissä

1.päivä - Horacle (hyvis, Janica)
1. yö - Korppi (prinsessa, Noora)
1.yö - Tuli-Tikku (prinssi, Eetu)
2.päivä - Lara (hyvis, Annika)
2.yö - Tiinuskah (hyvis, Mia)
3.päivä - Pum (pahis, Maria)
3.yö - Marple (rosvo, Hannu)
4.päivä - Wendre (hyvis, Elina)
4.yö - Shannon (shamaani, Petri)
5.päivä - avain (hyvis, Suvi)
5.yö - Kätkykehto (3.osapuoli, Jebou)

Poistuneet - 11
Jäljellä - 14

https://mummonhillot.palstani.com

Sitrus.



Tapahtumarikas yö todella, onneksi emme menettäneet Marikaa mutta ilmeisesti 3.osapuoli sai tehtävänsä valmiiksi ja poistui pelistä... No, toivottavasti ritari on tarkkana ensi yönä ja suojelee annika6tta, koska olisi sääli menettää ainut varma hyvis, jotenkin nyt on turvallisempi olo kun johonkuhun voi luottaa. Epäilen vahvasti OmenanKaraa, koska hän äänesti eilisessä joukossa annika-6ta, ja nyt annika oli vähällä kuolla. Ilman outoa äänestystaktiikkaa epäilisin lavastusta. Nyt kyseessä on vain selvä moka pahisten osalta. Mutta toisaalta, avainkin oli hyvis... Hmm, pitää miettiä vielä vähän.

Katherine



Toivon myös syvään, että asiat kääntyvät ensi yönä paremmiksi, että annika-6 ei kuole heti tämän takia. Epäilen ehkä myös eniten OmenanKaraa, vaikka varmaksi en voi sanoa. Jotenkin he itse veivät pois pohjan lavastusepäilyiltä...

Arthuro



Oli selvästi iso virhe lynkata avain, mutta entäs marve? Hänen syyllisyyttään on arvuuteltu pelin alkuhetkistä asti, mutta lähteeseen häntä ei vielä ole saatu. Siksi lähtisin nyt pohtimaan eniten marven pahuutta. Aion seurata nyt tiukasti omaa tietäni, ja minusta kaikki viittaa marveen. Aion kuitenkin harkita tästä lähtien enemmän koska olin mukana sekä Wendren että avaimen lynkkayksessa, joten vielä marve ei saa ääntäni. Pengon hänen viestinsä tarkasti, ja koetan koota tätä palapeliä edes jonkin verran.

OmenanKara



Asiat nousivat silmissäni aivan uusiin sfääreihin, kun tajusin ettei marve äänestänyt Pumia, vaan yritti jopa puolustella tätä. Olen ennen luottanut marveen, mutta minusta alkaa tosissaan tuntua uusien todisteiden valossa, että hän saattaisi olla etsimämme pahis. marve on myös suunilleen yhtä aktiivinen mitä Pum oli, joten tässä saattaa hyvinkin olla takana jonkinlainen ovela taktiikka.

Katherine



Ehkä muuten kyseessä oikeasti on lavastus? Aloin vain miettimään, että olisivatko marve, Omenankara ja Kitara yrittäneet noin avoimesti surmata annikan sen jälkeen kun kukaan ei uskonut annikan olevan syyllinen päivällä, vaan syytökset kääntyivät heitä vastaan? Uskon, että tässä vetelee joku naruista taustalla, kun me äänekkäimät tappelemme keskenämme. Minusta nyt on korkea aika ajatella laajemmin. Minusta lavastus tuntuu todella selkeältä vaihtoehdolta.

marve



Olipa outo yö. Se että annika-6 olikin Marika ja viaton ei itseasiassa hyödyttänyt meitä yhtään, koska 3.osapuoli häippäisi pelistä jokatapauksessa. Minua on taas epäilty, esimerkiksi siksi että puolustin Pumia. No, puolustin pelin alussa myös avainta, minkä kaikki varmaan muistavat? Avain ei ollut pahi. Minua vain kohtasi epäonni, ja Pum oli. Selitys on yksinkertainen ja helppotajuinen, erehdyin pahasti. Ihmistuntemukseni ei ole maailman paras, ja silmissäni Pum näytti viattomalta, ja mielestäni silloiset syyt epäillä häntä olivat vähintäänkin typerät.

Sitten omiin epäilyihini. Mielestäni ama-fiona olisi aina pelin alusta asti ollut otollinen kohde vihollisille. Silti hän ei ole kuollut, mutta se ei pelkästään tee hänestä vihollista. Hänkään ei äänestänyt Pumia, eikä kommentoinut koko sillä kierroksella kun Pum oli lynkkaantymassa. Ehkä hänestä oli turvallisinta katsoa vierestä, kun pahistoveri lynkataan, ettei itse jäisi kiinni.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa