Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

- Hysteria (juonittelupeli!) 2. yö (La 3.2 klo 20.00)

+22
Tiffany.
Stamos
Kreivitär-Lavigne
Wendre
Tiinuskah
OmenanKara
Tuli-Tikku
Marple
Lara
Kätkykehto
Viherhuntu
Korppi
Horacle
Pum
Katherine
Nyks
marve
ama-fiona
Shannon
avain
annika6
Admin
26 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

annika6



Oikeassa olet myös sinä, Pum, sillä osa Horaclen epäilijöistä menee vain massassa, vaikka pitäisi ajatella muitakin. Moni on puhumatta vielä ja viholliset saattavat hakea turvaa hiljaisesta massasta, sillä aikaa kun me viattomat syyttelemme toisiamme. Meillä on kuitenkin Horaclea vastaan vahvat näytöt.

Katherine



Mieleeni putkahti sellainen kuva, että ettei vain olisi Pumin ja Horaclen juoni, että Horacle syyttelee Pumia niin että jos toinen lynkkaantyy, toista ei epäiltäisi pahikseksi? Sitten kun he tajusivat juonensa seuraukset, Horacle hiljeni ja Pum hoiti puolustelun. Hmm, hyvin mahdollista mielestäni.

Lara



Olen pahoillani jos saitte minusta kamalan pelkurin kuvan, mutta rohkeuteni ei riitä heti alussa kummempiin tekoihin. Myöhemmin kun pelin loppu häämöttää, laitan kaiken likoon saadakseni viimeiset murhaajat kiinni.

Shannon



Lara, itseasiassa... Marplen viestin kautta sain sinusta vihollisen kuvan. Esität raukkaa ja pikkuista, mutta oletkin ehkä oikeasti kylmäverinen murhaaja? Se todella sopisi kuvioon. Lisäksi aiot äänestää Horaclea massassa.

Lara



Lara, itseasiassa... Marplen viestin kautta sain sinusta vihollisen kuvan. Esität raukkaa ja pikkuista, mutta oletkin ehkä oikeasti kylmäverinen murhaaja? Se todella sopisi kuvioon. Lisäksi aiot äänestää Horaclea massassa.

Minusta sinä vähän ylireagoit, koska pelityylini ärsyttää sinua. Jokaisella on oma tyylinsä edetä. Itse aion selvitä hengissä lopputuntumiin asti, ja siellä vasta laittaa henkeni peliin saadakseni viholliset lynkattya. Tiedän että on säälittävää suojella omaa nahkaansa, mutta aion jatkaa tällä linjalla.

Nyks



Horaclea epäilen yhä. Laran en usko olevan vihollinen, mutta uskon että Shannon saattaa vielä yllyttää meidät äänestämään häntä. Jos tällä kierroksella menee Horacle ja hän on viaton, niin uskon että ensi kierroksella lähtee Lara, Marple tai Shannon.

OmenanKara



Olen viimeinkin mukana! Minulla on kaksi vaihtoehtoa viholliseksi;
Horacle ja Marple.

Horacle on käyttäytynyt läpi koko pelin oudosti. Ensinnäkin, hän syytteli Pumia tuulesta temmatuin perustein, jossa ei ollut mitään järkeä. Kun hän sai kritiikkiaallon niskaansa, pisti hän suunsa tiukasti kiinni. Hän pysyttelee piilossa, ja uskoo selvästi että joku toinen ehtii nousta epäiltävisyysasteikossa hänen edelleen ja ehkä Horacle jopa salaa toivoo, että lynkkaamme Shannonin, Laran tai Marplen.

Marple puolestaan suutahti luonnottomasti Laran asennetta kohtaan. Hän vaikutti olevan vihainen lähinnä siitä, että Lara ei auttaisi viattomien lynkkayksessa - ja ahaa, äänestäisi Horaclea. Ehkäpä Marplea siis ahdisti selvä pahiskaverin lynkkays, ja hän purki raivonsa Laraan.

En vielä ole varma, kumpi saa ääneni.

Kätkykehto



Mielestäni Horacle voisi lopettaa pakoilunsa, se on oikeasti aika säälittävää. Olisi oikein tulla viimeinkin esiin, ja puolustaa itseään parhaana mukaan. Parempi lynkkaantya urheasti itseään puolustaen, kuin yrittäen paeta ääniä loppuun asti. Olisi mielenkiintoista myös tietää, että miten hän suhtautuu tilanteeseen, näyttää kuitenkin että hän on ensimmäinen lynkkaantyja. Toivon siis että kaikki rohkaistuvat avaamaan suunsa, eivätkä kirjoita yhtä viestiä ja katoa sitten.

avain



Tämä on iso riski, mutta aion olla ensimmäinen, joka antaa äänensä. Tiedän myös, kuka sen ansaitsee. Olen perustellut kantani useaan otteeseen, ja nyt on enää jäljellä se, että todistan olevani valmis radikaaleihinkin tekoihin saadakseni kyseisen henkilön, jonka koen uhkaksi, ulos pelistä. Hän todella ansaitsee tämän äänen, eli

++ Shannon

Horacle



Päätin tulla esiin, koska tilanne kävi sen verran pakottavaksi. Osoitin tosiaan epäilykseni aivan aamutunneilla Pumille, mutta en lainkaan syyttä suotta. Uskoin hänen todella olevan vihollinen, koska hän kertoi meille ympäripyöreyksiä ja tukeutui niihin, tekemättä mitään omaa ansiota.

Vetoan myös siihen, että eikö pahiksen olisi fiksumpaa syyttää niitä keitä on jo valmiiksi syytetty? Toimin vain omien vaistojeni varassa, ja ne sanovat Pumin olevan syyllinen.

Enempää en aio sanoa, jos nyt lynkkaatte minut, menetätte yhden hyviksen, eli adios.

annika6



Tiesin, että Horacle tulisi vielä esiin! Hah, olin varma että jos hän nyt tulisi puhumaan, hän olisi pahis joka yrittää käyttää viimeisen oljenkortensa. Tämä oli vain varmistava tikki, se itseasiassa katkaisi kamelin selän, kuten sanotaan. Odotan kuitenkin, onko sinulla mitään muuta sanottavana... En halua äänestää IHAN vielä.

Lara



Panin merkille mielenkiintoisen asian. Sekä minua että Horaclea epäiltiin, koska toimimme oman päämme mukaan, meillä oli toisinsanoen omat taktiikat. Tiedän itseni varmaksi hyvikseksi, ja Horacleenkin luotan. Minusta ihmiset jumittavat hänessä liikaa..

Tiinuskah



Huomaan poikkeavani todella paljon yleisestä käsityksestä, sillä epäilen Korppia. Hän kävi yhden kerran kommentoimassa, ja naamioi ympäripyöreytensä pitkään viestiin. Siinä hän lähinnä toisteli muiden mainitsemia asioita, eikä tehnyt itse mitään liikettä. Minuakin harmittaa se että olette kaikki jumissa yhdessä pelaajassa. Kenetköhän otatte tulilinjalle, jos Horacle onkin viaton? Syynäättekö pelaajan kerrallaan, miettimättä monia kerralla..?

Wendre



Komppaan täysin Tiinuskaa, ideahan on se että pitäisi miettiä laajasti ja avarasti, mutta teidän mieleenne mahtuu vain Horacle.

Katherine



Tiinuskah, Korppihan ei ole ainut joka komppailee täällä muita, myönnän itsekkin tehneeni sen. Myönnän, että voisin miettiä muitakin laajemmin, mutta alan yhä enemmän uskoa Horaclen syyllisyyteen.

Nyks



Hienoa että Horacle ymmärsi tulla esiin piilostaan, oli mielenkiintoista kuulla puheesi mutta se ei poistanut mielessäni myllääviä kysymyksiä motiiveistasi epäillä Pumia. Luulempa, ettet vain keksi mitään tekosyytä. Se vaikuttaa nyt todennäköiseltä vaihtoehdolta. Että pelisi on pelattu ja mokasit.

Marple



Myönnän että kiihtymiseni oli aika hurja, mutta mielestäni se ei tee minusta vihollista. Laran asenne ei kuitenkaan auta meitä yhtään eteenpäin, mutta asenneasioista saa aina kehitettyä riidan, joten jätetään ne nyt toistaiseksi. En haluaisi lynkata viatonta henkilöä, saattaa olla että Horacle saa ääneni, mutta en ole varma hänen syyllisyydestään. Löytyy sekä puoltavia että kieltäviä seikkoja. Kieltäviä on nyt ehkä enemmän, joten en uskalla antaa ääntäni. Äh, nyt kyllä kuulostin aivan Laralle. Todennäköisesti Shannon saa ääneni.

Kreivitär-Lavigne



Horaclen puolustelut eivät oikeastaan sisältäneet mitään uutta, tai no vähän mutteivat paljoa. Hän saattaa joutua ääneni kohteeksi... Ihmiset ovat vähän arkoja antamaan näitä ääniä, mutta eihän avaimenkaan kimppuun hyökätty, vaikka hän äänesti Shannonia.

Kätkykehto



Minäkään en saanut juuri mitään irti Horaclen "visiitistä". Ja ilmeisesti hän nyt hiljeni täysin - lyönpä vetoa että hän vielä ilmestyy tänne, jos uhkaa saada enemmän ääniä kuin Shannon. Eiköhän routa porsaan kotiin aja, jos hän on pahis, hän haluaa varmasti välttää lynkkaantymisen hinnasta mistä hyvänsä.

ama-fiona



Enää en oikeastaan epäile avainta kuten aluksi, päivän kuluessa on tapahtunut niin paljon. Toisaalta, Horaclekaan ei tule saamaan ääntäni, koska en epäile häntä niin paljon. En itseasiassa epäile tällä hetkellä ketään. Ehkä toinen päivä selkeyttää asiat. Tuskimpa edes äänestän ketään enää tällä kierroksella.

Viherhuntu



Täällä on joku toinenkin, joka epäilee Korppia! Mahtavaa, voin siis paljastaa että hänen fiksuutensa, joka olikin tekofiksuutta, toi kylmät väreet minullekkin. Horaclenkin käytös on silti huomioitava, en usko että saamme Korppia lynkattya tällä kierroksella mutta ainahan voi yrittää.

Stamos



++ Horacle

Ääneni ratkaisi viimeinen epätoivoinen yritys selittää tekoa, jota ei voi selittää. Se oli kertakaikkiaan liian kummallinen veto selitettäväksi. Horacle on moraaliton ja synkkä hahmo, ja olen varma että hänessä piilee pahuuden siemen. Uskon, että osun oikeaan ja että oikean henkilön ulos pelistä.

OmenanKara



Päätin antaa ääneni Horaclelle, koska häntä minulla on painavammat syyt epäillä kuin Marplea.

++ Horacle

Viholliskumppaneita voivat olla kuka tahansa, mutta Horacle on puhunut niin hyvin ettei siitä voi päätellä mitään. Pumin epäily saattoi tosiaan olla juoni, joka kääntyi heitä vastaan

Kätkykehto



Olen täysin valmis antamaan ääneni, minkään ei enää pitäisi minua estää - Horaclen perustelut ovat olleet niin taidottomia ja rumasti sanottuna amatöörimäisiä, ettei paremmasta väliä. Myös muutama muu on pistänyt silmään, mutta Horacle on kahdessa viestissä onnistunut aiheuttamaan koko pelinmittaisen kaaoksen.

++ Horacle

Hän on itse aiheuttanut tämän.

Korppi



Mielestäni Horaclen lynkkaaminen olisi epätoivoinen ja sokea teko. En suoranaisesti puolustakkaan häntä, toimihan hän tyhmästi, mutta jos hän onkin hyvis, on hän lynkkaantynyt yleisen ahdasmielisyyden ja yhteen henkilön jumittumisen takia. Asioita on mietittävä laajemalla skaalalla, jos haluaa välttää viattomat uhrit. Itse en aio äänestää Horaclea, sillä hän on mielestäni aivan yhtä viaton mitä itse olen.

Koen aivan muut henkilöt uhkaksi, mutta siitä ensi kierroksella lisää. Nyt en äänestä vielä ketään, en edes pelastaakseni Horaclea, sillä se vasta raukkamaista olisi.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa