Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

- Hysteria (juonittelupeli!) 2. yö (La 3.2 klo 20.00)

+22
Tiffany.
Stamos
Kreivitär-Lavigne
Wendre
Tiinuskah
OmenanKara
Tuli-Tikku
Marple
Lara
Kätkykehto
Viherhuntu
Korppi
Horacle
Pum
Katherine
Nyks
marve
ama-fiona
Shannon
avain
annika6
Admin
26 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

OmenanKara



Meitä on muuten enää 14 jäljellä. Pahisten pitää jatkaa surmia enää muutama yö lynkkaantymatta, niin olemme hävinneet. Nyt on todellakin aika avata silmät, miettiä kaikkia pelaajia laajasti eikä takertua yhteen pelaajaan kerrallaan kuten aiemmilla kierroksilla. Tehkää niitä listauksia pelaajista. Itsekkin aion tehdä niin, sillä haluan selvitä hengissä loppuun asti.

MetsoMarie



Onneksi tiedämme ainakin yhden varmasti viattomaksi. Tosin murhaajat varmaan viimeistelevät ensi yönä työnsä, onneksi meillä on sentään ritari vielä kuvioissa vaikka shamaanin menetimmekin. En osaa nyt sanoa tämän enempää, seuraan tilanteen edistymistä.

Katherine



OmenanKarahan olisi voinut näyttää mallia tekemällä listauksen heti itse, vai mikä sinua muka estää? Mutta voisin tehdä nyt aktiivisimmista pelaajista pientä analyysia. Varsinainen listaukseni saa kuitenkin vielä odottaa vähän aikaa.

marve on ollut yksi epäillyistä koko pelin ajan, ja on suoranainen ihme että hän on porskuttanut tänne asti. On vaikea sanoa onko hän vihollinen, koska koska hän ei ole kuollut, viholliset ovat saattaneet lavastamistarkoituksessa pitää hänet hengissä. Toisaalta jos hän on pahis, on hän suoraan turvassa yötapoilta. Eli vaikea sanoa... Saatan äänestää häntä tänään, mutta jotenkin uskon silti lavastuksen mahdollisuuteen, kun marve puolustikin itseään ihan sopivin sanoin.

OmenanKara Mielestäni hän voisi olla tuosta annikaa äänestäneiden joukosta se pahis, koska hän käyttäytyy aika omituiseen sävyyn. Kyllähän hän äänesti Pumia, mutta se saattaa olla vain lavastusta jonka on tarkoituskin haudata epäilyt. Pumiahan äänesti aika iso massa.

Muista tosiaan lisää myöhemmin.

annika6



Huh, elossa! Onneksi tiedätte minut nyt varmasti viattomaksi. Tuntuu kuin paino olisi pudonnut sydämmeltä, kun roolistaan voi puhua vapaasti. Olen itseasiassa todela, todella helpottunut. Pelkään kuitenkin myös, että pahikset yrittävät samaa heti ensi yönä, mutta onneksi ritari on tosiaan kuvioissa! Uskon, että meillä on vielä mahdollisuuksia voittaa pahikset.

Sitrus.



Katherine tiivisti hyvin ajatukseni OmenanKarasta, itse en olisi paremmin osannut sanoa. Juuri noiden seikkojen takia epäilen häntä, eikä sovi unohtaa sitä miten hän äänesti annikaa avaimen, marven ja kitaran kanssa.

Nyks



Anteeksi hiljaisuuteni, tilanne meni niin mielenkiintoiseen suuntaan että pakottauduin paikalle. Mietin tosissani marven osuutta tapahtumiin, ehkä olisi viimeinkin aika lynkata hänet. Hän vaikuttaa todella epäilyttävältä henkilöltä joten ulos vain. Minua marven puolustelut eivät Katherinen tapaan vakuuttaneet, vaan sen sijaan epäilyni kasvoivat.

Kitara



Uskomatonta, olin ihan varma että annika-6 on pahis! Ilmeisesti minäkin voin erehtyä... No, pitää kehittää uusi logiikka. marvea en oikeastaan epäile, koska tiedän miltä hänestä annikaa äänestäessään tuntui, ja nyt kun annika onkin hyvis, oman tien kulkija, tiedän myös että miltä hänestä tuntuu. Kun on varma jonkun pahuudesta, se osoittaa hyvikseksi, ja samaan aikaan viholliset yrittävät hirveästi lavastaa sinua...

Tiffany.



Kyllä todella voi erehtyä, Kitara. Sain viestistäsi aika itserakkaan kuvan. Ja miten tosissasi voisit tietää miltä marvesta tuntuu, ellet ole liitossa hänen kanssaan? Näihin seikkoihin minun pitäisi minusta kiinnittää huomiota. Olen varma, että äänestän avainta tai Kitaraa, mutta aika näyttää kumpaa.

Katherine



Aiemmissa viesteissäni olen perustellut miksi epäilen OmenanKaraa, ja mielestäni aika on nyt kypsä äänen antamiselle. Pumin äänestäminen saattoi tosiaan olla hyvää hämäystä, juuri sellaiseen luulisin pahisten pyrkivän. En anna kuitenkaan minkään hämätä minua.

++ OmenanKara

marve



Minusta Katherine epäilee OmenanKaraa aika heppoisin perustein, ja se on ehkä syy siihen miksi hän herätti omat epäilykseni. Onko kukaan muuten ylipäänsä epäillyt Katherinea pelin aikana? Meillähän olisi syytä siihen, sillä hän ei äänestänyt Pumia, mutta muuten on ihan fiksu. Kuitenkin myös Pum oli kohtalaisen fiksun oloinen, koska sai omat epäilyni kaikkoamaan. Katherine on siis nyt pääepäiltyni.

Stamos



Epäilen yhä marvea, koska hän puolusteli eikä äänestänyt Pumia. Näen sen pelokkaan pahiskumppanin viimeisenä yrityksenä pelastaa ystävänsä. marveen johtavat kaikki johtolangat, mitä meillä on. Olisin hullu, jos äänestäisin jotakuta muuta.

++ marve

Kreivitär-Lavigne



Omissanikin silmissäni marve vaikuttaa niin oudolta, että hän saa ääneni. marven käytös on kaikkea muuta mitä hyviksen olisi, ja heti alussa hän yritti esittää kilttiä ja enkelimäistä puolustelemalla kaikkien sortamaa avainta.

++ marve

Tiffany.



Minäkin äänestän marvea. Syyt on esitetty jo monta kertaa, hänen puolustelunsa oli viimeinen niitti.

++ marve

Admin


Admin

Tulos

marve - 3
OmenanKara - 1

Oli ilta, ja perinteisen lynkkayksen ja kylvyn aika. Vanhus oli laskenut saamansa kuulat lähteen reunalle. Kolmen purppuran kuulan vierellä oli yksi vaaleanvihreä. Kuulat osoittivat selvästi, että marve oli saanut eniten ääniä. Hän käveli kädet taskussa lähteen luokse. Muut katselivat häntä jännittyneenä, jolloin marve iski kevyesti silmää, potkaisi kengät jalastaan, ja hyppäsi lähteeseen. Ihmiset nostivat peukkunsa pystyyn marven vajotessa pinnan alle, mutta pian pintaan pongahti mustahiuksinen pulluka mies, joka katseli heitä märkien otsahiuksiensa takaa. Ihmiset facepalmasivat henkisesti itselleen, kun tajusivat siinä seisovan Salarin.

"En tiennyt, että vesi oli noin kylmää" hän henkäisi "Mutta toivottavasti otatte opiksenne tästä, harmi ettette VIELÄKÄÄN osuneet oikeaan pahisveikkauksessanne..."
Salar kaatui rutiininomaisesti takaperin lähteeseen, mutta oli ehtinyt varautua siihen ja laittaa polvensa koukkuun. Hän katosi hetkessä pinnan alle. Ihmiset jupisivat itsekseen, ja istahtivat sitten lähteen reunalle keskustelemaan ennen nukkumaanmenoa.

Pettymys ja jännitys raastoi heidän sisintään. Heillä oli kiire. He eivät millään ehtisi saada kaikkia vihollisia kiinni...


Potkaisivat tyhjää


1.päivä - Horacle (hyvis, Janica)
1. yö - Korppi (prinsessa, Noora)
1.yö - Tuli-Tikku (prinssi, Eetu)
2.päivä - Lara (hyvis, Annika)
2.yö - Tiinuskah (hyvis, Mia)
3.päivä - Pum (pahis, Maria)
3.yö - Marple (rosvo, Hannu)
4.päivä - Wendre (hyvis, Elina)
4.yö - Shannon (shamaani, Petri)
5.päivä - avain (hyvis, Suvi)
5.yö - Kätkykehto (3.osapuoli, Jebou)
6.päivä - marve (hyvis, Salar)

Poistuneet - 12
Jäljellä - 13

https://mummonhillot.palstani.com

Admin


Admin

Seitsemäs päivä

Vaikka aurinko paistoi kirkkaasti heti aamulla, se ei heijastanut totuuden puhdistavan lähteen ympärillä nukkuvien mielialaa. He alkoivat hiljalleen nousta ylös, ja lähtivätkin masentuneina ja alakuloisina tekemään tuttua tarkastuskierrostaan kylän ympäri. Lopulta he löysivätkin nurmikentältä Sitruksen kalpean ruumiin. Kyllä, siinä oli Marianna, tavis. Naisen kaulassa oli koru, jossa oli musta timantti. Siinä, missä korun ketju kulki, oli kammottavia palojälkiä. Vanhus värähti kauhusta.
"Erittäin vahvaa, pimeää taikuutta" hän mumisi "Tämä nainen kuoli kiroukseen"

Yksi heistä huomasi timanttiin kiinnitetyn lapun. Hän irrotti sen, taitteli sen auki, henkäisi, ja luki ääneen;
"Tämä on vasta esimakua"
Teksti oli raapustettu vihreällä musteella selvästi kovassa kiireessä. Synkkämielinen joukkio huokaisi, ja lähti kantamaan Mariannan ruumista hautakappeliin. Ei ollut enää loputtomasti aikaa, vihollisista oli päästävä eroon. He eivät haluaisi enää enempää ruumiita.
Tämä oli pakko saada päättymään.
Tänään.


Ikiunessa

1.päivä - Horacle (hyvis, Janica)
1. yö - Korppi (prinsessa, Noora)
1.yö - Tuli-Tikku (prinssi, Eetu)
2.päivä - Lara (hyvis, Annika)
2.yö - Tiinuskah (hyvis, Mia)
3.päivä - Pum (pahis, Maria)
3.yö - Marple (rosvo, Hannu)
4.päivä - Wendre (hyvis, Elina)
4.yö - Shannon (shamaani, Petri)
5.päivä - avain (hyvis, Suvi)
5.yö - Kätkykehto (3.osapuoli, Jebou)
6.päivä - marve (hyvis, Salar)
6.yö - Sitrus. (hyvis, Marianna)

Poistuneet - 13
Jäljellä - 12

https://mummonhillot.palstani.com

Katherine



Hrr, meillä alkaa tosiaan olla kiire. Arvelinkin että marve olisi hyvis, ja tällä kierroksella mietin yhä tiiviisti OmenanKaraa, vaikka epäilyni ovatkin vähän hälventyneet tutkittuani hänen viestinsä toistamiseen. En ole silti vielä aivan valmis luopumaan niistä kokonaan, ja toivoisin OmenanKaralta vähän laajempaa puolustuksen puheenvuoroa. On kuitenkin vielä kolme pahista vapaalla jalalla, ja he tuntuvat kiristävän vauhtiaan. Niin ja harmi että Sitrus kuoli... :/ mutta meidän pitää nyt vain kostaa hänen ja muiden menehtyneiden puolesta.

Nyks



Yllätyin vähän marven hyvyydestä, koska hän todellakin vaikutti niin pahismaiselta Pumin puolustelussaan ja muuta, mutta tietenkin erehdyin jälleen.. No, en osaa nyt oikein sanoa muuta. Pitää vain jatkaa elämää, ja koittaa saada pahis tällä kierroksella kiinni.

OmenanKara



Aloin nyt oikeasti miettiä, mistä revit Katherine nuo epäilyksesi. Ja sanoit niiden hälvenneen heti kun sinua meinattiin epäillä. Ja tosiaan, sinuahan ei ole paljoa pelin aikana epäilty, pahikset tuntuvat menestyvän muillakin osa-alueilla hyvin, joten miksei sitten myös epäilysten välttämisessä? Kirjoitat asiapitoisia ja pitkiä viestejä, kätkeytyykö pahis niiden taakse?
Minulla on mielestäni riittävät syyt äänestää sinut pihalle.

Niin ja ohhoh, marvekin oli hyvis ^^ Veikkaateko vielä, että minä ja Kitara olisimme pahoja? Keskittykää niihin oikeisiin pahiksiin...

++ Katherine

Arthuro



Itse en epäile niinkään OmenanKaraa tai Katherinea kumpaakaan, Katherine on ehkä vain hädissään ja OmenanKara loukkaantui epäilyistä ja iski takaisin. Uskon että Nyks saattaisi olla pahis, tai sitten joku hiljaisista, kuten Stamos tai Kreivitär-Lavigne. En kuitenkaan uskalla lynkata kumpaakaan, koska pelkän hiljaisuuden varassa lynkkays olisi arpapeliä.

OmenanKara



En tosiaankaan loukkaantunut, minulla on ihan todelliset syyt epäillä Katherinea. Hänen käytöksensä pistää ikävästi silmään. Siinä olit kuitenkin oikeassa, että iskin takaisin, koska hänen epäilysperusteensa olivat horjuvat ja epävarmat, eikä hän selvästi uskaltanut äänestää.

ama-fiona



MetsoMarie on jatkanut tyyliään että äänestää aina massassa. Itse en katso sellaista toimintaa hyvällä, koska siitä on useimmiten hyötyä vain pahiksille. MetsoMarie sopisi muutenkin pahikseksi. Hän kyllä äänesti Pumia, mutta häntäkin vasta silloin kum Pum oli muutenkin lynkkaantymassa, siispä en liikaa laskisi sen varaan hänen hyvyyttään.

++ MetsoMarie

Katherine



Nyt voin kait jo paljastaa että OmenanKara, testasin vain reaktiotasi. Koska reagoit selvästi negatiivisesti ja hyökkäävästi niitä kohtaan jotka epäilevät sinua, niin annan myös ääneni sinulle. Tämä vahvisti lievät epäilyni. Yleensähhän syylinen suuttuu, viaton olisi varmasti suhtautunut aika tyynesti!

++ OmenanKara

Kitara



Arvasin että marve olisi hyvis... Ilmeisesti ihmiset eivät vain tahdo uskoa, että kyseessä oli melko varmasti lavastus. Naurettavaa. No, ehkä asia on nyt viimein mennyt päähänne.

MetsoMarie



Minun on oman hyvinvointini nimissä toimittava itsekkäästi. En ole tarkoituksella äänestänyt massassa, epäilyni ovat vain sopineet yksiin valtavirran kanssa ja voimistuneet ihmisten puheista. Ehkä olen vain helposti ohjailtavissa. Mutta koska muuten saatan lynkkaantya itse, on minun pakko toimia näin:
++ OmenanKara

Tiffany.



MetsoMarie yrittää selkeästi livahtaa vaikeasta tilanteesta pois, mutta en aio helpottaa hänen tehtäväänsä, koska itse näen OmenanKaran hyviksenä ja MetsoMarien enemmän pahiksena. Varsinkin epätoivoinen yritys pelastaa oma nahka pisti silmään. Ääneni on vasta alustava;

++ MetsoMarie

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa