Juonittelupelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tervetuloa juonittelupelien pariin..


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

- Hysteria (juonittelupeli!) 2. yö (La 3.2 klo 20.00)

+22
Tiffany.
Stamos
Kreivitär-Lavigne
Wendre
Tiinuskah
OmenanKara
Tuli-Tikku
Marple
Lara
Kätkykehto
Viherhuntu
Korppi
Horacle
Pum
Katherine
Nyks
marve
ama-fiona
Shannon
avain
annika6
Admin
26 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

Viherhuntu



Epäilen yhä Horaclea! Minusta tuo Laran puolustus Horaclea kohtaan ontui pahasti. Hän olisi voinut hyvin laittaa syyt epäillä Pumia samaan viestiin, ehkä hänellä ei olekkaan mitään syytä vaan hän yrittää saada hyödyllisen hyviksen ulos pelistä? Enkä löytänyt Pumista mitään epäiltävää, hänen ensimmäinen viestinsä oli sitäpaitsi huomattavan lyhyt.

avain



Hmm, jotenkin en KUITENKAAN usko että Horacle olisi syyllinen. Pahikset yrittäisivät loogisesti piileskellä massassa tai sitten he syyttäisivät minua tai marvea, joissa on oikeasti jotain epäiltävää. Hehän olisivat voineet väittää, että marve on pahiskaverini koska puolusti minua! Ei, uskon enemmän että Shannon on syyllinen, sillä hän laskelmoi selvemmin liikkeensä kuin Horacle.

Katherine



Horaclen epäilijät saivat minutkin sitten liittymään remmiinsä. Avaimen puheet ovat muuten perusfiksuja, mutta en usko että Shannon olisi syyllinen, koska sinulla ei oikeastaan ole muita perusteita syytellä häntä. Sen sijaan meillä on Horaclen syyttelyyn montakin syytä. Ja tähän voisi myös lisätä, että todellisen murhaajan toiminnan tietävät vain ne neljä murhaajaa itse, jotka pyörivät joukossamme. Ei siis pidä mennä väittämään tietävänsä jotain heidän toiminnastaan, jos se on täyttä huttua.

Viherhuntu



Avain, sinun kannattaisi kerätä jotain koostetta Shannonin viesteistä ja osoittaa tarkemmin syysi epäillä häntä, sillä juuri nyt ainut todisteesi hänen syyllisyydestään on aika lepsu, eikä sille pitkälle pötkitä. Varsinkaan nyt kun ääniharava näyttää olevan Horacle.

Nyks



Olette täysin oikeassa Horaclen kohdalla, ja samat seikat kiinnittivät omankin huomioni häneen. En usko että turhanpäiväisen syyttelyn jälkeen hänellä voisi olla puhtaat jauhot pussissaan. Uskon, että hän valehtelee ja yrittää vierittää syyt muiden niskoille.

Pum



En syytä Horaclea, ja olen avaimen kanssa samoilla linjoilla siitä että totta kai vihollinen pitäisi matalaa profiilia. Marve oli epäilyttävä omastakin mielestäni, häntä vihollisten olisi helppo epäillä, näille havainnoille kiitos avaimelle. Minusta teemme liian äkkinäisiä päätöksiä, jos lynkkaamme Horaclen. Jos hän epäili minua ja olen valmis antamaan hänelle anteeksi, miksette te muut olisi?

Lara



Vieläkään en ole saanut koostettua mielipidettä muista... Toisaalta Horacle vaikuttaa syylliseltä, toisaalta Shannonkin kummitelee mielessäni. Annan varmaan lopulta ääneni sille, kuka on muutenkin lynkkaantymassa. En uskalla vielä tehdä itsenäisiä ratkaisuja ettei minua lynkattaisi.

Marple



Vieläkään en ole saanut koostettua mielipidettä muista... Toisaalta Horacle vaikuttaa syylliseltä, toisaalta Shannonkin kummitelee mielessäni. Annan varmaan lopulta ääneni sille, kuka on muutenkin lynkkaantymassa. En uskalla vielä tehdä itsenäisiä ratkaisuja ettei minua lynkattaisi.

Tuo viesti aiheutti mielessäni pientä suuttumusta. Mitä hyötyä on pelkuruudesta tuoda omat mielipiteensä esille, piilottelemista rohkeiden henkilöiden selän takana jotka lynkkaantyvat yksi kerrallaan siksi että he ovat vain äänekkäitä ja hyödyksi pelille? Ilmeisesti sinulle on aivan sama, kuka lynkkaantyy, kunhan itse selviät hengissä. Tuollainen asenne pitää heittää sorvankylään, ei meille ole mitään hyötyä sievistelystä. Toivottavasti oikeasti muutat tapojasi, koska välillä tekisi mieli antaa sinulle ääni vain siksi että kuvittelet olevasi muita tärkeämpi, ja ettet sinä saa missään nimessä menehtyä.

Pum



Minun mielestäni taas sinun viestisi oli outo, Marple. Olet toisaalta oikeassa siinä ettei Laran asenne meitä ainakaan auta mutta.. viestistäsi sai sen kuvan ettet usko hänen olevan murhaaja, ja olet silti valmis silmittömästi lynkkaamaan hänet? Voit olla varma, että tuollainenkaan asenne ei meitä auta. Jotenkin tunnut oudon ylimieliseltä henkilöltä.

Katherine



Eikö meidän pitänyt yrittää välttää eripuraa? Ymmärän aika paljon Marplea, ehkä hän vähän veti överiksi, mutta se että Lara sanoo suoraan äänestävänsä sitä ketä valtavirta äänestää, on typerää. Tietenkin moni tekee niin, mutta on ihan hölmöä sanoa se ääneen. Voit olla varma, että tuon lauseen takia syyttävät sormet kääntyvät aikanaan sinuun. Lyhensit vain elinaikaasi, luulen, et pidentänyt sitä.

Shannon



Moni on kerännyt epäilyjä. Tällä hetkellä tutkan alla näyttävät olevan siis minä, Horacle sekä Marple. Itse en voi mitenkään todistaa teille viattomuuttani, mutta onneksi vain muutama tuntuu tähän mennessä uskovan syyllisyyteeni. Ainut pelkoni on se, että ensi kierroksella jos Horacle paljastuu viattomaksi, alkavat kaikki syyttelemään minua, ja uskovat avaimen olleen sittenkin oikeassa. Enempää en osaa puolustukseni sanoa.

Viherhuntu



Hmm, ymmärän kyllä enemmän Laraa kuin Marplea. Minusta oli asiatonta huutaa loukkauksia, ja ehkä Marple puhui vahingossa ohi suunsa kun sanoi haluavansa antaa äänensä Laralle vain koska tämä oli asenteeltaan sellainen kuin oli? Yhä Horacle on silti minulle se todennäköisin vaihtoehto.

Pum



Itse tiedän jo kelle ääneni menee. Enää puuttuu sen antaminen, mutta jätän sen myöhempään. Aiemminhan mainittiin että ensimmäisenä aloittanutta saatetaan epäillä, eli miksei myöskin ensimmäisenä äänestänyttä. Jos ääniä ei ala kuulua, otan riskin ja äänestän itse, en usko että epäilemäni henkilö lynkkaantyy vielä mutta yritän kuitenkin, koska uskon tosissani että hänestä paljastuu pahis.

avain



Shannon, missä kohtaa viestiäsi puolustelit itseäsi? Nyt tuntuu, ettet edes jaksa puolustaa itseäsi tai sitten et keksi mitään, mikä todistaisi viattomuutesi. Viestisi vain kasvatti epäilyksiäni, vaikka tarkoituksen piti olla päinvastainen.

Shannon



Avain, miksi yrittäisin keksiä puolustusta, kun sinäkin tempaat tuulesta motiivisi epäillä minua? Laskelmoivuus taitaa olla ainut syysi epäillä minua. En myöskään jättänyt viestiäsi huomioitta, pyysin jo etukäteen anteeksi aivan alussa, jos olisin väärässä kohdallasi.

Nyks



Horaclella ei näytä olevan kiire puolustamaan itseään. Shannonia en epäile lainkaan sen vuoksi, että hän perusteli asiansa fiksusti eikä pakene ääniä, vaan jatkaa silti omalla linjallaan. Sen sijaan Horacle näyttää uskovan piilottelun ratkaisevan tilanteen. Äänivyöryä ei kuitenkaan voi paeta.

Katherine



Tuo on muuten täysin totta - Horacle uskoo varmaan puhuvansa itsensä vielä pahemmin säkkiin, jos hän sanoo sanaakaan. Hänet on kuitenkin leimattu pahiseksi, mikä on vähän surullista, mutta kun uskoo ettei hän ole viaton, on pidettävä uskomuksistaan kiinni. Ilmeisesti mikään mitä hän tekee, ei pelasta häntä.

Kätkykehto



Alan tulla yhä vakuuttuneemmaksi Horaclen syyllisyydestä, samat pointit mitkä itse panin merkille on mainittu; hiljentyminen, äänten "pakoilu", Pumin epäilyminen ilman järjellistä syytä. Itse aion ehkäpä jopa antaa ääneni pian.

Tuli-Tikku



Hmm, minulla ei ole hajuakaan syyllisestä. Pelkään että lankean samalla linjalle kuin Lara, koska sekä Marplen että Horaclen ja Shannonin epäilijät tuntuvat kaikki osoittavan hyviä faktoja, tai no ehkei avain niinkään.

annika6



Horacle teki ensimmäisen ja viimeisen mokansa! Meillä taitaa olla heti alussa murhaaja nalkissa, muut mahtavat suuttua kun hän mokasi tuolla tavalla. Onneksi asiat kääntyvät vielä hyväksi, olen siitä ihan varma. Olen myös positiivisesti yllättynyt pelin suosiosta.

Shannon



Voi olla että teen kohtalokkaan virheen, mutta minulla ei ole mitään syytä epäillä Horaclea.
1) Hän oletettavasti muuttaisi taktiikkaansa kun huomaisi sen huonoksi, ja tulisi tänne puolustelemaan itseään parhaansa mukaan.
2) Pahis tuskin toimisi noin typerästi, kun paikalla on oikeastikkin epäilyttäviä tyyppejä ja mahdollisuus olla epäilemättä ollenkaan taikka piiloutua hiljaiseen massaan.

annika6



No miksi hän muka tulisi? Se vasta olisi epäilyttävää, että heti kun täällä on päiviltelty hänen pakenemistaan ääniltä, hän putkahtaa paikalle. Horacle selvästi seuraa tilannetta sivusta, sitä ei käy kiistäminen.

avain



Shannon ehkä puolustelee pahiskaveriaan? Nyt kun miettii, juuri hän ja Horacle saattavat kuulua pahisnelikkoon. Ehkäpä lyömme kaksi kärpästä yhdellä iskulla, jos lynkkaamme molemmat.

Kätkykehto



Shannon puolusteli Horaclea ihan mukavasti, mutta annika6 sanoi sen mitä mielessäni liikkui. Horacle vain herättäisi lisää epäilyjä ryntäämällä nyt paikalle ja yrittämällä puhdistaa turhaan maineensa. Hän on varmaan pannut merkille että peli on pelattu, ja tukeutuu ainoaan toivoonsa, eli siihen että joku muu herättää enemmän epäilyksiä.

Pum



Mutta jos järkipuheella olisi mahdollisuus pelastaa itsensä, miksi hän ei koittaisi sitä? Uskon yhä Horaclen olevan viaton, saattaahan hän olla jopa shamaani tai jotain vastaava. Jos hän on niin tärkeä pelaaja pelille, niin silloin meidän ei pidä käydä hänen kurkkuunsa kiinni. Muutenkin pitäisi miettiä laajemmin kaikkia pelaajia eikä takertua yhteen kuin torakka.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa